Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 med røde gardiner, setter frem nisser og alt som er?? nå har jeg hengt opp stjerne satt frem staken og har lilla gardiner og duker
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Skulle gjerne gjort det imorgen, men har termin imorgen og veldig bekkenløsning så må nok vente litt..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Lillalys og duk fram til Lillejulaften. Stjerne i vinduet og da selvsagt. Så Lillejulaften er det frem med nisser og resten av morroa Husker med glede hvordan det var å våkne til ett ferdigpynta hus på julaften. Jeg ville ikke være med å pynte for det var noe så magisk med å våkne til ett hus som ropte JUL :) Se juletreet for førstegang med pynt osv
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 jeg har bestandig satt det frem lille julaften,men ser jo mange allerede har gjort d. har dere liksom jul i en mnd??
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Vi tar frem nisser og litt annet nå. Jeg husker selv at vi pyntet bare et par dager før julaften og jeg syntes alltid, hvert eneste år, at det var møkkakjedelig når pynten bare var fremme så kort stund. Så akkurat nå i skrivende stund pynter barna for fullt Tror ikke vi skal ha røde gardiner da, og har også veldig få duker, så vi har liksom ikke allverdens pynt utenom nisser og engler..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 jaaaaa, endelig noen som gjør som meg :-)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Altså; Jeg husker at da jeg var liten, at vi pyntet et par dager før julaften. Så nå når jeg bestemmer selv vil jeg heller ha jul i en mnd ja!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Pynter til jul første desember Syns førjulstida nesten er mer magisk enn julaften; med alle forventninger og forberedelser Allerede 25. desember har jeg lyst til å pælme ut juletreet da julaften er over, men venter til 2. nyttårsdag altså
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Vi pynter vanligvis et sted mellom 1-23 desember avh når vi får tid. Dette året håper jeg at jeg får tid i morgen. Skal iallefall bake pepperkaker med barna i morgen. Juletre kommer opp ca 1 uke før jul
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #10 Skrevet 26. november 2011 Men dere som pynter så tidlig, blir ikke dere dritt lei jula da før romjula er ferdig?? jeg er vant med å ha jula fremme til ut i Januar, og synes det lyser opp Januar masse. Man begynner jo med adventstid og se frem mot Julaften. Så er det Romjula med masse pynt og kos frem til Nyttårsaften. Synes noen hiver ut treet og starter hverdagen igjen 3 juledag? Synes det er super trist!
Mille** Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 22. desember pynter jeg til jul. Har i dag hengt opp stjerner og kuler i vinduene, lagd klar adventslysdekorasjonen og lagt på ett par lilla duker. Den røde julepynten kommer ikke frem før 22. desember.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 Vi pynter til advent i dag, det er lilla. (Egentlig i morgen, men skal ha pinnekjøttlag i kveld så da passet det bra) Julepynten kommer opp 23 desember. Det er ikke jul før på juleaften og den varer i 13 dager. Før det er det advent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå