Gå til innhold

Fyllesjuk!!! Men neida, bare gravid...


Gjest Klaraklar

Anbefalte innlegg

Gjest Klaraklar

Det føles ut som om jeg er fyllesjuk.Og det synes jeg er dårlig gjort siden jeg ikke har drukket noe på flere måneder og ikke skal det på maaange måneder til, og jeg har forøvrig heller ikke vært fyllesuk på flere år nå. :)

 

Heldigvis har jeg en super kar som tar seg av barn og hus så lenge. Han puster dog litt tungt og håper jeg snart blir bedre, men sier heldigvis ingenting, for jeg tør ikke snakke engang, for plutselig ut av det blå så begynner jeg å grine. Ut fra notatene mine fra sist gang så kan jeg holde på slik en to-tre uker til. Uffa meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært "fyllesjuk" i 5 uker nå. Trodde jeg seriøst ikke skulle klare mer. Helt grusomt. Ble lagt inn på sykehus pga dårlig form. Værste jeg noen gang har opplevd. Har aldri trodd mye på alternativt, men mamma har maaast og maaast om akupunktur. På torsdag formiddag var jeg hos en dame ( var desperat etter hjelp ). Hun satt nåler, tok fotsoneterapi ( veldig deilig og avslappende ihvertfall :-) ). Jeg fikk noe gugg jeg skulle drikke 3 ganger om dagen (aminosyrer tror jeg, var visst mye galt med meg, underernært og bla bla bla :-P ) og noe tabletter ( aner ikke hva ). Resten av torsdagen var jeg i fin form ( ikke rart etter en så behagelig morgen, bortsett fra nålene som satt igjen øret :-/ ). Siden da har formen bare gått i retning RETT opp :-D. Tilfeldig :-/ aner ikke ( litt "redd" for og innrømme det kanskje :-P ). Men for dere der ute som er desperate...er hvert forsøket. Ikke følt meg så bra på leeenge og det er såååå godt :-D. Bare håper det holder seg der. Har ikke kastet opp, ikke ligget og tatt 5 min på øyet engang siden onsdag :-). Skal tilbake til damen på onsdag og få flere nålet, og hun fortjener virkelig en bukett med blomster når jeg kommer :-). Har reddet jula for meg :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klaraklar

Jeg hører jo egentlig bare mer og mer positivt om akupunktur i forbindelse med denne type kvalme. Tror jeg må prøve meg jeg også, for det har bare blitt verre og verre de siste 4-5 ukene. :) Og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å dra meg på jobb i morra. Trodde ikke jeg skulle klare å holde meg oppreist de siste timene på torsdag, og jeg er enda mer sliten og uggen i dag. Og i dag har jeg lovet dattera mi å bake pepperkaker. Det er heldigvis ikke den verste lukta akkurat nå. Det var verre med den posen med ostepop som gubben åpnet i går. Å fytti! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...