Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Jeg har gått frå min mann. Er kanskje dum, men ærlig. når folk spør så sier jeg grunnen. han gjore absolutt ingenting. var flink med barnet (derfor 50/50), men ellers ingenting. Får da beskjed om at jeg er teit og lat så går fra en mann pga det. men jeg er ikke hushjelp eller tjener. vi hadde eit hus på over 200 kvm og vi brukte alt, så alt måtte ryddes og vaske. mye kler (pga jobb) som skulle vaskes. ingen hjelp pg få. da orket jeg ikke mer!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Fikk valget abort eller han...valgte å beholde barnet og sinnsykt glad jeg er for det pga noen uker etter det ble slutt så fant jeg ut at han hadde vært utro over lengre tid.
Lille- MO Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 her ble barnefaren drept da jeg var 17 uker på vei. er veldig glad for at jeg sitter igjen med en del av han i dag
Anonym bruker Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Barnefaren var ikke klar for unge. Og jeg fikk valget abort eller forholdet våres. Vi hadde riktig nok bare vert sammen ett halvtårs tid. Men å ta bort det vesle livet som vokste inni meg kom ikke på tale. Så nå er jeg mamma til ei nydelig jente<3 Og når folk spør sier jeg det som det er. -Føler ikke jeg trenger å skamme meg selv om vi bare var sammen noen månder før jeg ble gravid.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Han var lat, barnslig, umoden og veldigveldig sjalu. Derfor.. Har ny kjæreste idag ( 10 mnd etter jeg flytta fra min eks)
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #6 Skrevet 28. november 2011 Da tror jeg heller jeg hadde fått en vaskedame en gang i uka gitt!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Han forlot meg når jeg var 4 mnd på vei....
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2011 #8 Skrevet 7. desember 2011 Jeg hadde en greie med han i et par mnd, så fant jeg ut at "nei - gidder ikke..." - så sa jeg at det ikke var han, men jeg..... (som er en fin frase som betyr at det egentlig er han og ikke meg;) Så gikk vi til hvert vårt.. Et par uker etter, oppdaget jeg at jeg var gravid:)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 En høst flørt- var ikke planlagt,men abort ble pussig nok aldri nevnt (av han heller) legger ikke skjul på hvordan ting skjedde- og i dag har jeg en hærlig 3.5 åring <3 bf som riktignok lovte gull og grønne skoger til tross for lang avstand har vi kun sett 2 gang på disse årene... å det er nesten 3 år siden.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 En toårig affære med en gift mann. Tok slutt etter at ungen ble født.
<3 Legoland <3 Skrevet 10. desember 2011 #11 Skrevet 10. desember 2011 Jeg er også alene fordi jeg ble gravid med en som hadde samboer fra før. Jeg vil ikke ha noe med han å gjøre :-(
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2011 #12 Skrevet 10. desember 2011 Min ex var viste det seg ganske lat og udugelig av natur. Han var god til å late som til å begynne med og gjorde da 50% av alt. Jobbet i bhg så visste hva det ville si å ha barn. Når jeg var gravid så var jeg så dum at jeg sa ja til å gifte meg med han. Han gjorde en del mindre fra dagen etter at vi giftet oss. Så ble jeg gravid igjen, legen ville jeg skulle ta abort grunnet sist svangerskap som var ekstremt tøft og det bare var noen mnd siden fødsel. mannen min ville absolutt IKKE at jeg skulle ta abort. Jeg klarte ikke sitte å se på lillemor jeg ammet å tenke på å ta bort et annet lite skjønt barn. Så jeg beholdt. Da jeg var forbi grensa for abort fant mannen ut at nå var jeg så låst at jeg aldri kom til å sende han på dør. (han har sagt det selv i ettertid etter bruddet.) Så da gadd han ikke gjøre noe som helst i huset annet en å rote og ikke gadd han å engang ense barna våre. Da nummer to var 4 mnd sa jeg stopp, etter at han til og med sa opp jobben og forventet at jeg skulle forsørge han. Siden har jeg knapt sett han (dette er over 3 år siden)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #13 Skrevet 14. desember 2011 X'en hadde to barn i en annen by (hjembyen) og ville derfor flytte tilbake dit pga barna han hadde fra før. Vi har en 3,5 åring sammen og hadde et trygt liv. MEN han var så og si sur hele tiden og gadd ikke bidra med en ting, holdt aldri det han lovet, osv osv.....så vi var vel på vaklende grunn i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #14 Skrevet 14. desember 2011 Min x begynte å ruse seg da jeg var 7 mnd på vei. Også han har selv sagt at det var fordi han trodde han hadde mulighet da jeg ikke kom til å gå siden vi skulle ha barn sammen. Det var en slitsom tid med mange bekymringer. Han var ofte så rusa at jeg ikke fikk kontakt med han. Andre ganger var han høy og kunne "klikke" når som helst. Jeg er glad jeg gikk. Det var fint for han også (selv om han fortsatt ønsker at vi skal bli sammen igjen) i og med at bruddet fikk opp øynene hans. Det har tatt tid, men nå, 5 år senere er han rusfri og har ungen sin annen hver helg.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #15 Skrevet 18. desember 2011 Jeg "fikk ikke" noe valg. Han skulle tvinge meg til abort. Jagde han på dør og holdt meg unna han siden da.... Fant ut at han var voldelig, sykelig sjalu og kontrollerende og ulovlig i landet
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. desember 2011 #16 Skrevet 20. desember 2011 Ble gravid etter en ONS med angrepille...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #17 Skrevet 19. januar 2012 Min mann døde av kreft for noen måneder siden. Vi har tre barn sammen. Savner ham noe helt uhyggelig, vi hadde det fantastisk sammen.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2012 #18 Skrevet 19. januar 2012 barnefar og jeg hadde en "flørt"..Hvor jeg til slutt følte at vi var på 2 vidt forskjellige stadier i livet..noen uker etterpå hadde mensen enda ikke dukket opp og testen var positiv!Han kom på besøk etter mye om og men.Ble i starten enige om at dette skulle vi stå sammen om!Men istedet ble det trusler,psykisk mobbing og ett rent helvete for å si det mildt! Vi veit begge 2 hva sannheten er,så den dagen mitt barn kommer og spør hvor pappa er,så skal jeg være ærlig å si at "han ikke var klar for å bli pappa"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå