Gå til innhold

Burde JEG skjerpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skrev for litt siden om at jeg prater med en via nett som plutselig kan sove fra samtalen.. Dette har skjedd flere dager etterhverandre igjen.. og jeg gidder ikke engang si hadet eller natta om han har vært borte fra samtalen over lengre tid.. Han våkner i løpet av natta igjen og sier unnskyld og at han har dårlig samvittighet osv osv..

Og nå.. på dagtid blir han plutselig borte.. så går det en halvtime og da skriver han STRAKS TILBAKE" ... Er det jeg som burde skjerpe meg da jeg sitter å irriterer meg over at han PLUTSELIG forsvinner??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidde du å prate med han da dersom han bare forsvinner fra samtalen hele tiden.

Han har nok flere han chatter med på nettet og bruker søvn o.l som unnskyldning når han heller vil prate med andre.

Skrevet

Får prøve å gå litt inn i meg selv da, hodet mitt koooker!!

Skrevet

Mulig det.. Men han har sagt at han VIRKELIG sover, og at jeg ikke skal tro at han gjør det for å ikke prate med meg..

også føler jeg meg så dum! Jeg sitter å irriterer meg over at han blir borte, så kommer han tilbake og sier at han beklager men han spist middag eller var med småsøskena sine ut på tur eller noe, og jeg sitter sur som ei potte? Nei, stakkars gubben!

Skrevet

Enkelt og greit, han har null respekt for deg og din tid eller følelser, han bruker deg som tidsfordriv!

For din egen del... glem ham!!!

Snakker av erfaring....

Skrevet

Ærlig talt; det koster ham en halv kalori å skrive "nå skal jeg ut og gjøre xxx; vi snakkes!!" - men DET gidder han ikke.

He's just not that into you. Se filmen NÅ!

Skrevet

Hvor lenge mener du at dere skal sitte å skrive frem og tilbake?

Jeg blir ofte litt irritert når andre skriver meldinger til med på F og aldri klarer å avslutte. Jeg orker ikke sitte foran maskinen og vente på svar og så skrive tilbake igjen. Har da annet å gjøre også.

Skrevet

Når vi har avtalt å prate litt på kveldninga ang å møte hverandre til uka, så er det greit å få svar, uten at han bare sovner?

Sitter da ikke i flere timer på fb og prater! Men greit å få svar om han maser litt om å få prate med meg om kvelden og når det er om å møte hverandre..

Skrevet

Tror det er påtide at DU sier " straks tilbake" vær litt opptatt å interessant. Ikke vær tilgjengelig 24/7. Det er jo ikke gøy

Skrevet

Han bør si fra når han går fra pcn for å gjøre noe annet. Ikke bare tro at du skal sitte der å vente. Du har da et liv du også!

Og han bør si fra når han blir trøtt, og da avslutte praten med deg.

Så si det til han. Og ikke finn deg i det.

Skrevet

Du høres ut som meg for mange år siden ;) Herlighet, kanskje han ikke synes du skriver noe som er spennende å svare på? Og tror heller ikke at han tenker over at du drar fra samtalen uten å si god natt/hade, gutter er litt enklere enn som så.

Skrevet

For meg så tenker jeg at jeg når som helst kan gå fra en nettsamtale. Ring meg og jeg går ikke/sovner ikke under samtalen. Hvorfor møtes dere ikke eller ringes?

Skrevet

Han er veldig med på samtaler og det merkes som han føler det interesserer han..men helt sikkert kan jeg jo ikke vite.

Vi ringes ikke pga dårlig dekning. Gjør det en eller annen gang jeg f.eks er ett sted med bedre forbindelse.

Skrevet

Dårlig mobildekning? Bør en av dere bytte mobil abonnement evt instalere fasttlf?

Skrevet

Ja, du burde skjerpe deg. Ikke fordi du blir irritert, men fordi du bruker tid på en fyr som tydelig ikke har stor interesse eller respekt for deg.

Skrevet

Dårlig dekning ja.

Huff, jeg vet ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...