Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Forholdet har skrantet lenge. på godt over 1 år. Vi er bare sure på hverandre (ingen krangling, bare småsure) har prøvd det meste (som han er villig til å prøve, han nekter terapi) Vil gjøre det slutt, men vil ikke flytte ut på dagen pga barnet. så vil prøve å finne leilighet i samme skolekrinsen som vi bor nå, er ikke lett. Skal jeg si det før jeg finne leilighet, eller skal jeg si det først å så finne leilighet? Hva mener dere. Må jo selge huset osv. er mye styr! Tar og imot tips. Mvh Anonym (velger det i dag)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Du skyller vel både barnet ditt og mannen/kjæresten din at dere snakker om det og prøver å finne ut av det før du leier/kjøper deg en ny leilighet. Fortell ham at om han ikke blir med på parterapi og om dere ikke finne en dato så flytter du ut.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 som jeg skulle si det selv 15.24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå