Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 En halvliter... i duggende glass... i SOLA! Gjerne på ei strand i syden.. med en røyk til! Skulle ønske jeg heller hadde lyst på ett eple! Jeg går på veggene snart!! Og har ikke lyst på alkoholfri øl, den må være SKIKKELIG! Aaaargh... for noen lyster...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 ISKALD muncholm?? Også godt... vel sol, sommer er det dårlig med da...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 hehe godt vi er flere Er veldig gla i øl selv og har funnet det nærmeste som er alkoholfr: Erdinger! Den er kjempegod! Prøv den Nå har jeg 6 uker igjen til jeg kan sprette meg en øl og jeg gleeeeder meg!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Gleder meg til sommeren da jeg kan nyte pils i sola på bryggen her igjen ja Men gleder meg til å nyte ett godt glass hvitvin. nam nam Men blir vel noen mnd til siden de sier at man skal vente til babyen er 6 uker hvertfall? Så hvertfall 12 uker til uten vinen
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Jeg er der du er, men med rødvin! ..sluttet å røyke for snart to år siden, men hva har jeg plutselig lyst på?! jo, røyk Har tilogmed drømt om at jeg drikker rødvin og røyker...og våkner med dårlig samvittighet før virkeligheten går opp for meg...hehe. Ah, sommeren blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå