Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Vi har ei Kaisa fra før, og da lurer jeg på om Petra blir for dumt til knøttet i magen. Tanker på Karsten og Petra:-) Har dere evt. andre forslag?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 hehe... Tror ikke jeg hadde dratt den koblingen om du ikke hadde nevnt det Pene navn, og kan fint brukes sammen Hva med Eline til vesla i magen?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Ååååhhh... Petra er såååå nydelig et navn!! Og det står fint sammen med Kaisa ) Missunnelig.. (Jeg får bare gutter, og ingen Petra..)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Syns Kaisa og Petra passa fint sammen jeg:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Så fint! Jeg har virkelig fallt for det navnet i voksen alder. For da jeg var lita, tenkte jeg bestandig på Per, når jeg hørte Petra:-) Enn hvis dette plutselig viser seg å være gutt? Liker Aslak, men det er jo nesten Kaisa bakvendt^^ Så liker jeg: Håvard Espen Heine Ovid Sindre Andre forslag? Ja jeg liker også Matteonavnene, men det passer liksom ikke til:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå