Gå til innhold

flere med delt livmor!


lynn010188

Anbefalte innlegg

hei

jeg bare lurte på om det var noen andre med delt livmor!

hadde vært ålreit å hatt noen å dele erfaringer og bekymringer med!

 

må gjerne stille spm også! :)

 

føler meg redd og alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-)

Jeg har dobbel livmor, to "livmødre" og to livmorhalser. Er nå gravid for tredje gang og har to vellykkede svangerskap bak meg. I det første svangerskapet var jeg gravid i høyre livmor og hadde planlagt ks 10 dager før termin. I andre svangerskap var jeg gravid i venstre livmor, og her gikk vannet 3 1/2 uke før termin. Helt udramatisk ks her også.

 

Denne gang er jeg gravid på venstre side og håper babyen holder seg inne så lenge den skal, slik at jeg blir ferdig med alle eksamener :-)

 

Håper dette var betryggende for deg :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg har delt livmor, og akkurat blitt gravid. Vi har prøvd i 6 måneder men som egentlig bare er 3 måneder for jeg bruker bare venstre side. Så er nå 7 uker på vei og veldig lykkelig. Så tror det blir et ganske normalt svangerskap. Så det gikk fort og greit synes jeg:) var redd på forhånd også at det skulle bli vanskelig å bli gravid. Så stå på, fortsett og prøv:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke noe problem med å bli gravid! men ble ganske skremt, på grunn av oppfølgingen er inne til ul hver fjerde uke! ble veldig glad da du sa dette var ditt tredje svangerskap! det gjør at jeg blir litt roligere. fikk du like tett oppfølging hvordan ble du behandlet under tidligere svangerskap!

 

tusen takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det første svangerskapet hadde jeg ul ca uke 12, uke 18 og ca 3 ul de siste to mnd av svangerskapet. Ul-ene på slutten mener jeg var pga bla at babyen lå i seteleie, og vi fikk være med å bestemme om jeg skulle ha pl.ks.

 

Andre svangerskap hadde jeg ikke fullt så tett oppfølgning, i og med at det hadde gått så greit første gang....!?!

 

Forstår at det er veldig vanlig at baby legger seg i seteleie pga. litt trangt om plassen, og det er visst nok dette som kan føre til noe tidlig fødsel hos enkelte.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...