Gå til innhold

Planer for helga?

3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke planer har dere for helga?:) Er sliten, trøtt og en smule giddaløs pga det, men det passer litt dårlig med 3 småtasser...;) Fint om noen vil dele planene sine, så kan jeg "stjele" noen ideer;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har laget julepynt, malt på engler. Imorgen (vet ikke om jeg orker idag) skal vi lage kakemenn (en porsjon, årets første:-)) og henge opp litt julelys. Ellers skal vi ut i regnet en tur på lekeplassen, leie film og spise lørdagsgodt. Blir sikkert litt lek med playdoo eller perling også, det liker de godt.

Middagen blir spist på Egons eller Peppes! Da slipper vi iallefall å lage den+vaske opp og det syns jeg er deilig for en gangs skyld.

Skrevet

Vi har rydda litt, malt på kopper og glass, og nå har vi lunsj foran tv med tingeling. Senere skal vi ta julebilder, jeg skal vaske litt og vi skal pynte til jul idag eller imorgen. Lurte på å reise til Europris, men usikker på om jeg gidder. Kanskje jeg gjør det på mandag =P

Gleder meg til samboeren kommer hjem og vi skal kose oss sammen. Har også et håp om at han har med peppes hjem, men det er vel heller usannsynlig =/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...