Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Han var så flink å spise før, men NÅ nå er det bare eventyr, nekter å spise alt vi byr han..brødskive, middag, barnegrøt, frukt osv..... hjelp før jeg blir gal!!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Tilby, ikke tving. Han spiser nok når får lyst på Det går i perioder:)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 men er det ikke farlig om han går hele dagen uten så mye som en bit brød?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Nei - ikke engang i blant. Går det dagevis uten mat, hadde jeg ringt legen. Drikker han bra? Tipper han begynner å bli syk, eller har noen tenner som kommer. Bare tilby han drikke - youghurt..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 han har vært slik i en mnd.nå.....vil KUN ha youghurt....
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Såpass ja:) Da har han nok blitt en liten kreserumpe:) Da hadde jeg sagt det var tomt for youghurt, og sett hva som skjedde. Jenta mi ville også helst ha youghurt til frokost, lunch, middag, kvelds - men hun får bare en gang daglig. Basta bom. Kok noe havregrynsgrøt med melk i stedet for vann, med sukker, kanel, smørøye og rosiner i, så kanskje han spiser litt. Det var i alle fall det som hjalp her;)
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Tusen takk for tips, men jeg har prøvd det..uten hell:( tror jeg har prøvd det meste...hum:S han går tilogmed å åpner kjøleskapet for å finne youghurten........
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Det gjorde jenta mi og, men da surret vi fast kjøleskapsdøren til skapet, slik hun ikke fikk det opp;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå