Gå til innhold

opp med deg mann!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en mann som var på fylla igår som enda ikke er stått opp!

Har vekt han 2 ganger og nå orker jeg ikke mere:P

er det ikke på tide å stå opp????

Har 2 små barn her(1 og 2 år) som spør etter pappa......grrr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fyller du opp et litermål med vann...evt sender barna inn på rommet.

Skrevet

tro meg, jeg har vudrert det med vann:P

skal sende unga inn snart da...

Skrevet

Heldig du som bare har en mann som var på fylla!min spydde ut hele soverommet å har ikke vasket etter seg!så nå har han flyttet seg til sofaen i stuå å sover videre der,for han orker nok ikke lukta!!det er bare en ting å si MØKKAMANN!!åårrh frustrert ja!

Skrevet

min hadde spytta på gulvet da..men spy er værre ja!uff:(

Skrevet

Spytta på gulvet, seriøst. Da hadde jeg blitt forbanna. Spyr man så er man i det minste dårlig, men spytte......

Skrevet

ja det var ikke særlig deilig å se når man stod opp.....

Skrevet

Jeg takker Gud hver dag for at jeg er singel! ;)

Skrevet

Min man spytter også bestandig, helst i senga!

Skrevet

jo,men er mann voksen så klarer mann å komme seg på toalettet for å spy!i alle dager!

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Send inn ungene med grytelokk evnt kjele og sleiv og be dem lage musikk for pappa. Og så synger du søtt ved siden av ; konge om natta, konge om dagen =)

Skrevet

Herregud ,. skjerp dere da.

Hvis han er på fylla hver halg - så ta en skkkelig prat!

Er han for en gang skyld ute og tar seg en skikkelig fest så la gubben sove! Du klarer deg vel EN formiddag???

Stikk på besøk til noen, dra på butikken... Se en film med barna...

Skrevet

En mann som spytter på gulvet eller enda værre...spyr utover gulvet er ingen mann i mine øyne.

Han som hadde spydd hadde jeg kastet på hodet og ræva ut!! Fyttigrisen!

Skrevet

Er da jeg misunner alenemammaer, som slipper å ha et udugelig mannfolk i tillegg til mer eller mindre eneansvar for unga i tillegg. Fy faen så mye udugelige mannfolk det fins! De bare sovero g spiller, og gidder ikke engang å legge de skitne boxerne sine i skittentøysvasken. Jeg har virkelig fått full forståelse for de som skiller seg pga slikt!

Skrevet

Er litt glad for at min mann er så godt som avholds.. ;) Selv om han har andre feil.

Skrevet

Er glad for at min mann ikke drar på fylla på en slik måte som dette. Spy, spytt, bakfyll osv... gaaaaaaaaaaaaaah.. hva slags menn er det dere dibbere har????

Skrevet

Hva er greia med å spytte? Har aldri opplevd dette fra noen av gutta jeg noen gang har kjent (og det er noen mtp at jeg er midt i 30åra)

Skrevet

Jeg lurer også på det med spytting... Aldri hørt om slik oppførsel jeg. Glad mannen min ikke drikker :D

Skrevet

Dette her høres ut som en "normal" DiB-mann.

Det er de mennene som oppfører seg høflig og sivilisert, som ikke slår eller er utro, ikke slenger med leppa eller driver med annen uhemmet og tåplig aktivitet som å spy og spytte rundt seg inne, og de mennene som tar pappa-perm og som hjelper til i hjemmet, som er "unormale", "tøfler" eller "homo".

Jeg har en slik "unormal" mann, og jeg får helt sjokk over hvordan de "normale" mannfolka oppfører seg.

:P

Skrevet

å!! Eg vil ha en "unormal" mann! om dei hjelper til hjemme er dei da ikke homo eller tøfler! dei er ekte menn!!

Skrevet

Dersom han ikke er ofte på fylla kan han vel få sove?

Jeg hadde blitt kjempelei meg dersom mannen min bli sur og lei på meg dersom jeg hadde vært på fest og sov lenge.

Skrevet

Hadde du blitt kjempelei deg hvis han ikke vasket etter deg etter at du hadde spydd og spyttet ned soverommet også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...