Gå til innhold

Skitten guttunge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tihi. Lille klumpen min på 14 måneder fikk nettopp et knekkebrød med sjokolade på, så nå er det sjokolade utover alt! Den hvite buksen min er brun, putene i sofaen er brun, han er brun ha ha ha. Men han syns det var kjempe godt :)

Flere som gir ungene litt ekstra godt av og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe søt da;) har ei lita ei her som nettopp fikk tak i en sjokoladebit så nå er a brun rundt hele munnen og på henda:)*forte meg etter våtserviett*hehe;)

Skrevet

Måtte finne en stooor vaskeklut og skrubbe han, meg og alt annet :) Så nå er vi ren og pen. (helt til han finner den siste biten som ligger her et sted he he) Blir kvledsbad idag ja!

Skrevet

Idag har vi kaker til frokost. Ungene sov til halv ellve, og det første de gjorde når de kom ut i stua med dyna rundt seg var å snike i kakeboksen. Vi bakte julekaker i går, så i morgen må jeg nok finne ett sted til de. Vi skal rydde og vaske huset idag og i morgen, så de kan spise så mye kaker de vil så lenge de hjelper til. Men jeg er også i boksen og snoker..... nå de er ekstra gode!

Har gitt ungene mine sjokoladepålegg, men de får det alltid når det er en dobbel brødskive. Jeg gidder ikke å vaske så mye etterpå, sjokoladepålegg er turpålegg hos oss. Skal vi på biltur, dra ett sted der vi har med opp oppkuttet brød er pålegget nugatti og skinkeost. Enkelt for alle, og alle i huset liker minst en av de to tingene og det er ganske greit siden vi er 6stk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...