Gå til innhold

Føler meg S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med mannen min i 6 år og vi har et barn sammen. Han har et barn fra tidligere forhold, hvor moren de siste 2 årene har slitt psykisk.

Hun har aldri vært helt god, og har utnyttet mannen min og hans familie for alt det er verdt når det gjelder penger. De har vært vant med hennes væremåte og ser gjennom fingrene hvordan hun er.

Nå har hun plutselig gått til "angrep" på meg fordi jeg nektet hennes sønn å se en film med 18-årsgrense, han og jeg skulle leie film da han kom med den filmen og jeg sa han var for ung til å se sånne filmer, han er 10 år. Dette har han fortalt moren sin og nå er helvete løs. Hun har sendt meg så mange stygge meldinger hvor hun kaller meg både det ene og det andre, jeg er helt sjokkert over at en voksen kvinne kan oppføre seg sånn.

Mannen min har sett meldingene og sa bare hun er ikke god.

Det som gjør at jeg føler meg sviktet er at han fortsetter å ha kontakt med henne som om ingenting har hendt, de kan møtes på butikken og slå av en prat og de ler og har det tydelig gøy. Hun sender han sms hvor hun ønsker han god helg, gratulerer med dagen osv og han sender det samme tilbake.

Jeg har tatt dette opp med han og han svarer at han gjør det for sønnen sin skyld... Jeg klarer ikke å se hva dette har med sønnen å gjøre... Er jeg helt på jordet her damer..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er IKKE på jordet! Har ikke mannen ryggrad? Jeg hadde blitt rasende.

Skrevet

Han sier jo selv at hun ikke er helt god. Han tar ditt parti, men ikke overfor henne. Jeg forstår han godt. Han prøver nok å holde en god tone med barnets mor, det er bare det. Han later som ingenting overfor henne hva han syns for å skjerme sønnen. Jeg syns du er urimelig.

Skrevet

Min mann anmeldte x'en for trakassering da hun begynte sånn med meg. Da stoppet det fort. (det var helt drøye ting da, over tid) Det er de to som har en sønn, og det er ikke nødvendig at du skal trekkes inn i det. Greit nok at han ikke lager et helvete, nettopp pga barnet. Men han bør si skikkelig i fra at dette er ikke akseptabelt.

Skrevet

Så du hadde godtatt at en eventuell eks av din mann hadde kalt deg hore,fitxx, feita, sagt stygge ting om deres felles barn osv?

Skrevet

henger meg litt på 10:09 her...

Kan forstå, hvis hun er så ustabil, at han ikke konfronterer henne så direkte da det kan gå utover sønnen. MEN han burde ha baller nok til å "stå rak for" sin nye kone(deg)! En annmeldelse f.eks er en mulighet hvor han ikke går i verbalkonfrontasjon, men samtidig får frem sitt poeng.

Blir kjempe provosert over folk som bare lar ting gå fordi "h*n bare er sånn"...aaarg, ja da trenger man noen som kanskje forteller dette mennesket at det ikke er greit!

Lykke til HI!

Skrevet

Du vet jo at du gjorde rett (nekte en 10-åring 18årsfilm), at hun er gal og at han holder høffelig kontakt med moren for ungen sin skyld. Overse henne, men ikke forvent at faren til ungen kan gjøre det samme med barnets mor. Om hun er så syk i hodet som du beskriver er det best for alle parter at de har en god tone.

Men det er kanskje sjalusi inne i bildet?

Skrevet

Takk. Nei jeg tror ikke han har ryggrad i det hele tatt. Selv har jeg valgt og ikke ha noe kontakt med BF til mine andre barn pga trakkasering av samme sort. Han fikk kontakt og besøksforbud, og har heller aldri hatt barna pga alkoholmisbruk osv.

Fikk hjelp til å forklare barna hvorfor jeg ikke kunne ha noe kontakt med faren deres,de hadde også som sønnen til mannen, sett og hørt BF in action.

Jeg fatter ikke hvordan min mann kan la sønnen vokse opp hos moren, det er helt vilt det som foregår.

Har hvertfall sagt fra om at hvis det kommer noe mer fra henne, så går JEG videre med saken.

Skrevet

Jeg regner med at det var du Hi som skrev at hun kalte deg hore, fitte, feita og sier stygge ting om deres felles barn.

Akkurat det siste der bør han IHVERTFALL ikke la passere i stillhet. Mannen din er antagelig veldig veik.

Skrevet

Ja det var meg HI som skrev det... Hvordan ville dere reagert/gjort?

Skrevet

Jeg skjønner godt at du føler deg sviktet, men prøv å se det fra han sin side da, om mor ikke er helt god, og er så stygg med deg, tenk på hva hun kan gjøre mot han og hans sønn. Kanskje han er redd fr at han ikke får se sønnen, eller at hun snakker dritt om han til sønnen. Kanskje han har en god tone for at sønnen ikke skal merke noe.. Er nok noe mer som ligger bak. Er nok ikke lett for han heller.

Skrevet

jeg hadde ringt til mora og sagt AKKURAT hva jeg mener.

At HUN får ta seg kraftig sammen, og kutte ut all drittslenging.

Gir hun seg ikke ville jeg ringt en gang til, og forklart at du ikke lot barnet hennes leie den filmen fordi den hadde 18-års grense, og at DU ikke vil bryte de grensene.

Siden hun fortsetter å sende stygge sms ville jeg minnet hennepå at det er straffbarn og at du kan anmelde henne for injurier og overlate meldingene og GRUNNEN til dem til politiet.

Så får de velge om de kontakter barnevernet kan du si...

(Både du og jeg veit at politiet antagelig ikke gidder å gjøre en dritt med dette, men det veit sikkert ikke HUN)

Skrevet

Her er jeg faktisk enig med mannen din. Han tar ikke hennes side, men strekker seg til det ytterste for at de skal ha et ok forhold slik at det ikke skal gå ut over barnet.

Det er du som har denne fine mannen :-) Hun er en idiot og har sansynligvis ingen. Bit tenna sammen og skrik ut om henne til dine nærmeste :-)

Skrevet

Hun har ringt meg og skjelt meg ut etter noter. Hjemme hos henne får gutten lov til å se hva det skal være, hun bruker han som et voksent selskap. Han vet alt om årsaken til at hun sliter psykisk, og hun snakker dritt om både meg og faren til han når hun ikke har fått det som hun vil, oppfører seg som en bortskjemt unge.

Det som irriterer meg er det stadige hensynet til henne, hun kan gjøre og si akkurat hva hun vil, og min mann og hans foreldre feier det bare under teppet.

Skrevet

Nei, men min mann kunne oversett det for fredens skyld. Jeg hadde nok ærlig ikke brydd meg så hard hva denne ustabile hadde ment om meg. Har selvtillit nok til å luke ut hva som skal prelle av og ikke.

Skrevet

Jeg er jo ikke nødvendigvis enig i at det beste for barnet er at moren holder på sånn da. Etter at anmeldelsen ble levert og hun kom seg unna med et nødskrik er hun blitt redd og alt har roet seg. Barnet har det mye bedre.

Å tillatte alt mulig rart fra sånne folk kan ofte føre til at de pusher grensene lenger og lenger og det er ikke bra for barnet.

10:09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...