Gå til innhold

Dere som ikke bor sammen med pappaen, men han har fast samvær..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med julen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har annenhver. Den ene får 23. ca kl 15 og leverer 28 ca kl 15. Så har den andre fra 28 og til 1. Dette er rettsbestemt.

Bare et lite råd fra min egen oppvekst. Mine foreldre hadde et godt forhold på tross av skilsmissen og de ville ikke bestemme over barna i julen så vi fikk "lov" å bestemme selv hvor vi ville være både jul og nyttår. Det gjorde julen ganske vanskelig for meg, og jeg har fortsatt et ambivalent forhold til høytiden selv om jeg er 30 mye pga dette. Jeg følte aldri at jeg valgte en, men derimot at jeg valgte bort den andre og syns det var beintøft. Mitt inntrykk er at mange, spesielt jenter, opplever det samme med sånne valg. Så velg for barna med mindre de gir uttrykk for at de vil velge selv :)

Skrevet

Takk :) Hva gjør dere når dere ikke har barna?

HI

Skrevet

Vi er alene med barna hjemme i julen når vi har barna. Når vi ikke har barna er vi gjerne med min familie. Nyttår er vi også alene med barna når vi har de også er vi gjerne på vennefest når de er hos mor. Samboer har ikke så godt forhold til familien sin at han vil feire juen med dem. Hvis ikke hadde vi nok invitert de til oss den julen barna var der for å veksle :)

Dette er samboers barn. Nå blir ting antakeligvis anderledes fra neste år, da vi venter får første felles. Da vil vi nok være hos oss hvert år og invitere familien til oss. Nå får vi større plass også, så selv min store familie har plass :)

Skrevet

Annenhver jul og nyttår her og. Synes IKKE at barna skal bestemme dette selv, Det er for teit.

Når jeg var alene med et barn jobbet jeg julaften jeg var alene, Suppekjøkken etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...