Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 trodde mens var uteblitt da den kom nesten en uke for seint, men kom og blødde normalt mye første dagen, andre dagen forsvant mensen gradvis, nå tredje dagen er den så og si borte .... skjønner ikke dette helt jeg da .. bruker alltid ha kraftig mens nesten en uke før det begynner avta ... legge til at jeg sluttet på pplaster for ca 4 mnd siden, men trodde jeg hadde de hormonene utav kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå