Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 dom pengegrisk fitte uten ryggrad i fylla??late som ingenting dagen etter eller si noe?er veldig såret!jeg var edru.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Jeg hadde selvsagt tatt det opp med han! Man kan ikke kalle folk hva man vil selv om man er drita, og ihvertfall ikke det du ble kalt.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Enig med henne over.. Er ikke "fripass" til å si hvasomhelst i fylla.. Jeg for min del hadde tatt det opp..men hvis det hadde vært snakk om mannen min så hadde jeg ikke fått så mye som en unnskyld....han sier ikke unnskyld..bare bortforklarer..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Hadde min mann sagt noe sånt til meg hadde jeg dratt på flekken! Av barn og fulle folk.... For en slem mann! Fysj!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 uff!han ligger fremdeles å sover!han toppet det hele med å spy ut hele soverommet!er helt oppgitt her jeg sitter......... hi
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 10.47. Ja, selvsagt, man bare drar hver gang det skjer noe ubehagelig! Tør jeg spør hvor mange forhold du har bak deg? Siden du tydelig løser alle konflikter med å dra.... Jeg hadde aldri funnet meg i å bli kalt noe så stygt, men jeg hadde tatt det opp med mannen min og så regner jeg med at det aldri skjer igjen! Voksne mennesker diskuterer problemene, finner en løsning og lever videre. Det er bare umodne mennesker som løper bort hver gang det skjer noe ubehagelig!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Jeg hadde bedt ham slutte å drikke alkohol i nærheten av meg om han ikke kunne oppføre seg som folk. Og gitt klar beskjed om at slikt finner jeg meg ikke i. Og forøvrig fikk det bli hans jobb å skure hele soverommet.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Jeg hadde forlangt en jævlig god forklaring!! Og om han ikke har noen god forklaring, så får han slutte med å drikke seg så drita full, skulle jo tro han var en kvisete russegutt som bælma i seg hjemmebrent for første gang. Og soverommet får han selvfølgelig vaske selv!!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Hadde jeg ikke funnet meg i i det hele tatt. Full eller ikke. Hadde funnet meg en ny voksen mann istedet!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #10 Skrevet 26. november 2011 Mulig jeg hadde vært nødt til å forklare han hvordan han fikk den blåveisen som lyser lang vei når han ser seg i speilet dagen etterpå. Ikke søren at jeg hadde funnet meg i det nei.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 Leste om ei her inne som hadde gjort den beste investeringen EVER. Leid seg en liten hybelleilighet, bare for å rømme til når hun ville ha fred og ro. Faen meg en dritgod ide Akkurat nå i ditt tilfelle hadde jeg tatt med meg barna (regner med du har det), så kunne han ha vasket soverommet og bedt om en klekkelig god unnskyldning. Veldig trist for deg, oppunder jul og greier. Klem, og håper det ordner seg.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 Jada, jeg har et langt forhold bak meg, og er nå i et veldig godt forhold på 7.året. Jeg kaller et slikt utsagn fra en mann for noe langt mer enn en "konflikt". Mennesker som kan få seg til å si noe slikt til sin livspartner, være seg mann eller kvinne, er ikke verdt å kaste bort noe tid på. Og hva umodne mennesker angår, så er det vel de som finner seg i å bli snakket til på den måten, som kan kalles umodne... Eller, de har ikke selvrespekt når de velger å bli hos en som dette. "Regner med at det aldri skjer igjen"??? Våkn opp jente...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #13 Skrevet 26. november 2011 Vi har vert sammen i 2 år,å venter vårt første barn sammen.........så ikke lett dette....han sover enda så har ikke snakka med han. hi
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #14 Skrevet 26. november 2011 Ta med deg ungene og besøk noen.. Skriv en TYDELIG og stor lapp om at du kommer hjem kl____ og at du da forventer et GODT vasket og utluftet soverom og en GOD unnskyldning klar for det han kalte deg i natt. Mulig han ikke husker det engang, men da får han hvertfall tenke påd et mens han vasker. Gjør deg utilgjengelig, slå av tlf.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #15 Skrevet 26. november 2011 Hadde han sagt det til meg, så hadde jeg gitt ham en på trynet............
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #16 Skrevet 26. november 2011 Ta med deg magen din og deg selv og reis til noen. Uten og gi beskjed seff. Hvis han ikke savner deg eller lurer på hvor du er, da er jo han ikke noe å samle på. Klem
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #17 Skrevet 26. november 2011 Det hadde jeg aldri funnet meg i! Hadde helt klart tatt det opp og forventet meg en flat mann som la seg for mine føtter og bad om tilgivelse! Klart man gjør og sier dumme ting når man er full, men man må da også ta konsekvensene av sine handlinger!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #18 Skrevet 26. november 2011 Og dette var mannen som har spydd ut soverommet i tillegg!!?? Jeg hadde pakket en koffert og vært noen dager hos en venninne. Helt uakseptabelt å spy på soverommet!! Vet ikke om jeg ville hatt en sånn mann faktisk? Mulig du har det bedre uten ham?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #19 Skrevet 26. november 2011 Hadde pakket tingene og lat han angre skikkelig på at han åpnet kjeften. Slik skal man ikke si til den man skal ha barn med. Fylla kan man ikke skylde på for at mannen er en drittsekk. Hadde min kallt meg de så hadde han ikke fått kommet inn i huset engang da måttet han ha sove hos en kamerat til han viste hvorfor. Å vaske de er HANS oppgave ikke din. Håpe du har noen nære venner eller familie som du kan var hos som kan stille opp for deg og lytte til deg..
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #20 Skrevet 26. november 2011 Dum.. staves det. Jeg hadde forlatt han.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #21 Skrevet 26. november 2011 Ehm ville nå først og fremst spurt om det var det han faktisk mente at jeg er.. Må jo ligge noe bak slike ord! Er det sånn han faktisk oppfatter deg? Vet det ikke er rett å ta skylden når han er den som sier det, men gå litt inn i deg selv. Kan det være noe bak det han sier? Det hørtes slemt ut, men jeg ville nok tenkt litt på selve ordene om jeg var deg. Min mann ville f.eks aldri sagt "uten ryggrad", for det er så langt fra sannheten som man kan komme. Men hadde han sagt noe jeg kunne kjent meg igjen i, måtte vi nok tatt oss en prat. Det hadde vært et tegn på at forholdet kanskje ikke gikk så bra. Ut ifra det han sier så høres det nesten ut som han synes han har blitt "lurt" til å bli pappa. Eller noe sånt. Vet ikke. Du vet sikkert best sjøl hva slags problemer dere har. Ville uansett sagt at han såret meg og undersøkt om det var det han virkelig mente. Om han mente det og helst ikke ville fortsette forholdet så hadde jeg heller blitt alenemor. Når det gjelder spyet er det hans ansvar å tørke det opp. Blæh. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #22 Skrevet 26. november 2011 Jeg hadde provesert han heile kvelde ved og flørte med andre og ha i tankane at han ikkje er til stede den kvelden. Når vi kommer heim får han det ikkje godt. Skal ikkje lette ein finger for han og huset får han vaske og rydde. Å svaret han hadde fått er jo At jeg er ei DOM PRNGEGRISK FITTE UTEN RYGGRAD I FYLLA. Så no sitt ho her den ho du nevna.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #24 Skrevet 26. november 2011 joda,han ligger på sofaen å vi prater ikke sammen!ikke har han vasket heller. jeg er bare deppa å griner så sikkert ikke mye å snakke til
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #25 Skrevet 26. november 2011 Er han ofte på fylla da? Du må jo selv vurdere hvordan mann du har lyst til å leve med! Jeg vet i allefall at jeg ville ALDRI funnet meg i å bli snakket til på den måten!!! Aldri i verden! Om han skal sitte der, å ikke snakke til deg og ikke vaske eller noe - så hadde jeg kommet meg ut av huset, på besøk til venner eller familie. Før jeg reiste ville jeg fortalt han at du ble VELDIG såret over det han sa til deg i går - og at det ville du prate om i ro og mak senere. Men nå orker du ikke det, og tar deg en tur ut for å kjøle deg ned! Si også at du forventer at han innen kort tid får vasket det soverommet,for der skal du ligge til natta, og da skal det skinne!!! Hvor gammel er han? Jeg hadde seriøst vurdert forholdet til han om han ikke fra og med nå velger å takle dette på en litt mer voksen måte enn hva han gjør nå... Men hva var foranledningen til at han kalte deg det da? Hvorfor endte han med å si det til deg? Kranglet dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå