Gå til innhold

gubben er på fest...........


Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg har lyst å sende han mld å høre om han koser seg, men er redd jeg virker masete:P

 

han dro for 3 timer siden............

 

jada, dagens teiteste innlegg hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde gjort det;) men så er jeg rimelig husredd og, så samboeren min synes det er greit :)

Skrevet

Det er da ikke masete det, så lenge det ikke blir masse, masse meldinger etter det :P

Skrevet

Hadde sendt melding jeg :)

 

Du kan jo skrive en koselig nattamelding. Hvorfor er det masete å vise at man bryr seg og tenker på en person. Men sender du 10 på rappen uten å få svar så er du masete.

 

 

Skrevet

neida holder meg til en eller to meldinger da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...