Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 og jeg har lyst å sende han mld å høre om han koser seg, men er redd jeg virker masete:P han dro for 3 timer siden............ jada, dagens teiteste innlegg hehe
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg hadde gjort det;) men så er jeg rimelig husredd og, så samboeren min synes det er greit
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Det er da ikke masete det, så lenge det ikke blir masse, masse meldinger etter det
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Hadde sendt melding jeg Du kan jo skrive en koselig nattamelding. Hvorfor er det masete å vise at man bryr seg og tenker på en person. Men sender du 10 på rappen uten å få svar så er du masete.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 neida holder meg til en eller to meldinger da:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå