Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Har hatt min kobberspiral i 5,5 år nå. På tide å skifte kanskje? husker ikke helt holdbarheten på den. Hvor lenge har dere hatt deres? Noen som vet om det er stor risiko for graviditet dersom holdbarheten er utgått?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 jeg hadde min h-spiral i 3 år noen mndr og den var ihvertfall bombesikker Men du burde jo bytte etter maks 5 år har ejg hørt, for nivået av homoner/kobber vil jo synke etterhvert og gjøre prevansjonen usikker.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Du burde ha skiftet den for 6 mnd siden. 5 år er det den er sikker.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Kobberspiral har evig holdbarhet Jeg har hormonspiral, og har den nå på 6. året. Den funker enda, og når hormonvirkningen går ut, fungerer den omtrent som en kobberspiral
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Har du anonym 00.44 lest pakningsvedlegget? Der står det opp til 5 år for hormonspiral. http://www.prevensjon.net/Contraceptivechoices/Multi-yearly/The_coil/index.asp Kopperspiralen virker i 5-10 år avhengig av type.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Jeg har fått beskjed om at jeg kan ha kobberspiralen leeeenge. Men den bør sjekkes etter 5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå