Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Datteren min på 15 mnd har fått bronkitt, øyekatarr og ørebetennelse nå. Hun starta på øyedråper (med antibiotika) for 1 uke siden, og øynene er ikke bedre. Og det virker ikke som at hosten/pusten hennes har blitt bedre etter oppstart av antibiotikakur (startet mandag). Hvor lang tid pleier det å ta før medisinene hjelper? Formen hennes er noe bedre, men fortsatt slapp, feber og sover mye.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Bronkitt skyldes oftest en virusinfeksjon og går greit over av seg selv hos de fleste. Da hjelper ikke Antibiotika.Kan ta 4- 6 uker før det er helt over. har du målt tempraturen? fordi har hun faktisk feber 4 dager etter oppstart av AB må hun undersøkes på ny. Det å være varm er IKKE det samme som feber. tok de crp?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 De tok crp, og sa den var noe forhøyet, men fikk ikke vite hvor mye. Legen hadde så dårlig tid så han gikk før jeg fikk snakket særlig med han, dessverre. Jeg har ikke målt tempen, siden hun hater den måleren vi har, men jeg vil si hun er veldig varm (sikkert 39 i temp). Hun var i bedre for i de to siste dagene, men syntes hun ble veldig pjusk igjen i kveld.
Gjest Morn du Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Jeg ville tatt henne med til legen en gang til. Bedre det enn å gå å lure. Ang febermåling- hva er det hun hater med den? Om du måler under armen hennes når hun sover, kan det hende det går? Legg på en halv grad. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Da blir det legevakt i dag. Ble plutselig veldig dårlig, og slapp. Har 40.5 i feber og virker borte. Huff, ikke moro å vite hva som er galt HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå