Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Nummer to ventes litt før 3-årsdagen til barnet vi allerede har. Nå sitter vi og priser oss lykkelige over at barnet vi har nå endelig har blitt litt mer selvstendig, spiser selv, drikker selv, hjelper til med av- og påkledning, sier ifra om ting og går i barnehage osv. Og så må vi snart begynne helt på nytt med en ny baby. Begynte å tenke på det nå og det føles så tungt ut! Er vel en del her inne som har vært borti det før, og kan stresse meg ned litt?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg hadde ikke de tankene da nummer 2 kom, men da nummer 3 kom derimot.... Sukker litt inni meg fremdeles, men tiden har rast av gårde og tredjemann klarer nå mer og mer. Med en eldre søsken å se opp til går slikt mye raskere med nummer 2 og 3 )
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 hehe, sitter med samme tankene annenhver dag, driver å prøver på nr 2 nå, og nr 1 er blitt 3,5 år en må jo starte på nytt med nattevåk, bleieskift osv osv. Men, det er visst for mange mye lettere med nr 2 enn med nr 1, for man er mer erfaren, avslappet og kan en del triks Og, du får jo ikke gjort så mye fra eller til nå som baby er på vei Så du får bare hoppe i det med begge beina Og tenk så deilig med en god del mndr fri fra jobb og kose seg hjemme med lille nurk da Og storebrors/søsters glede over å kunne hjelpe til med baby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå