Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Noen som har gjort dette? Vil høre om dere er fornøyd eller ikke. Er det gjort med laser, hjemmeprodukter eller andre måter? Noe som er å anbefale over andre? Noe som gir bedre resultat? Er det metoder som er "sunnere" enn andre`? Veldig takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg var hos tannlegen og spurte, han sa du kjøper like bra produkter på nett som de brukte, kjøpte med gadd aldri å gjennomføre
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 De færreste bruker laser nå. Jeg bleket tennene for noen mnd siden, de tar da avtrykk av tennene på samme måte som når man får plate, så lager de plater som passer på bare tennene (altså ikke opp i ganen sånn som vanlige plater.) Deretter får man en gelé som man skal ha på platen. Jeg sov med dem om natten så det var ikke noe problem. Skal brukes til man oppnår ønsket resultat, og deretter holder det seg i ca. to år mener jeg hun sa (kortere hvis man røyker.) Jeg er kjempefornøyd. Tennene mine var veldig misfarget, det er ingen i min familie som har naturlig hvite tenner. Nå har jeg bortimot hollywood smile, og på et familiebilde tatt i forrige uke, fikk jeg nesten sjokk da jeg så hvor stor forskjell det var på mine og deres tenner, siden vi var omtrent lik før.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Meg under her. Jeg har også kjøpt på nett, og selv om geléen inneholder det samme, er det utrolig vanskelig å få til platene godt nok selv. Jeg hadde vondt i munnen i flere dager etterpå, omtrent som gangsperre. Ikke så jeg noen forskjell heller, men det var kanskje fordi jeg ikke holdt ut så mange dager. Platene jeg har fått hos tannlegen nå, varer "for alltid", og jeg trenger bare å kjøpe ny gelé annenhvert år, de koster knappe 300,- Så for meg var det ihvertfall verdt pengene:-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Denne funker, kjøper den med meg når jeg er i USA. Fåes kjøpt på nett har jeg sett, eller ebay. Ifg en tannlege jeg pratet med bør man etter bleking gi tannemaljen litt tid til å komme seg ved å; -ikke spise "farget" mat i ca en uke...f.eks Kaffe, tomater, nikotin osv -Skyll med fluorskyll(rent) to-tre ganger daglig. -Ha gjerne en skvett melk i kaffen, da det vil redusere missfarging betraktelig! http://www.3dwhite.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå