Gå til innhold

Trysil ullsokker med antiskli:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er deres erfaringer med dem?:) jeg har kjøpt et par og de sitter jo rågodt på både føttene og fast i gulvet når a går;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha prøvd haugevis av ullsokker har jeg falt fast på Trysilsokken, de er de beste og holder seg best.

Antisklien er grei, men like egentlig ikke antiskli på sokker i det heletatt.

Det er jo ekkelt inni sko, vil da heller tre på et par tøfler over vanlig se sokker.

Skrevet

Husk bare at antiskli-sokker på en eller annen måte gjør foten kald i støvler, så de anbefales kun som innesokker, ikke som sokker i sko/støvler.

Skrevet

hva?gjør den?det var nytt for meg:S

Skrevet

Uansett om de gjør foten kald eller ikke, så tenk heller på hvor ubehagelig det er hvis foten ikke glir naturlig inne i skoen, men sitter fast pga antiskli.

Skrevet

men har de ikke vanlige lester i tillegg over?i barnehagen har de vel det?

Skrevet

vanlige lester over? skjønner ikke..

Skrevet

Hva er lester?

Trenger uansett ikke ha noe mere over sokkene når en skal ut. Trysilsokken er tykke nok alene.

Dessutten kan for mye gi motsatt effekt.

Skrevet

Ja tenk selv å måtte "sitte fast" inne i skoen, ikke bra :-(

Har lest , men finner ikke kilden, at antisklibelegget ikke anbefales i vinterstøvler pga at plastbelegget gjør foten kald på en eller annen måte..

Såfremt man ikke har superglatt golv trengs heller ikke antiskli synes jeg, har selv aldri syntes at jeg har trengt det til mine barn..

Skrevet

lester.......strikket av ull...?:)

hum må jeg si det i barnehagen da?at de må ta av henne antiskisokkene når hun skal ut...eller gjør de det uten at vi spør?

Skrevet

Si at de brukes som tøfler, og at du har andre ute-sokker, så blir det vel bra ? (Trolig må de påminnes noen ganger, eller sette opp en lapp på hylla, .... egen erfaring ;-)

Skrevet

okei, ja skjønner:)

jeg må ha det på henne i barnehagen og hjemme, er super glatt og hun faller!!:S

Skrevet

Lester er tykke strikkesokker tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...