Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Noen som har brukt det? Effektivt? Hvilket merke i såfall?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Hehe, jeg har forsøkt det denne måneden, så om det funker gjenstår å se. Jeg gurglet i meg litt solvipect hver dag rundt el. Ble klissete greier, men hvis det kan hjelpe til så er det jo flott.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 hører mange her inne sverger til at dette ga dem barn på 1-2 pp Slimløsende skal visst være tingen! Så alle slimløsende hostesaft du kan kjøpe uten respet er vel det man skal ta en skje hver morgen har jeg hørt er dosen
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Takk for svar! Men jeg har også hørt at når slimet blir tynnere er det vanskeligere for egget å feste seg? Tror dere det stemmer?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 nja, vet ikke nok om kroppens anatomi for å si noe sikkert... kanskje du kan ta en tlf til legen din og bare spørre? Evnt høre med en av de mer vante som jobber på apotek?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Ja det kan jeg jo gjøre Noen flere med erfaringer? HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Hvis du hadde hatt rett i det, ville vel neppe hostesafttrikset være særlig mye brukt eller?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Nei du sier noe der. Jeg har lest det et eller annet sted.. Det var noe med at det finnes forskjellige typer hostesaft også, derfor lurte jeg på hvilket merke, men jeg tror solvipect er mest brukt så da får jeg vel gå for den men jeg kan søke litt på nettet og se hva jeg finner. HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #10 Skrevet 25. november 2011 Jeg prøvde på første og den satt ikke mnd etter mnd. Den mnd jeg brukte hostesaft hver morgen og rødvin to ganger i uken satt den med en gang. Jeg gjorde det samme allerede første mnd vi prøvde på andre og der satt hun også gitt. Har da to unger som satt den mnd jeg brukte hostesaft og rødvin.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #11 Skrevet 25. november 2011 Takk for tips! Er dessverre ikke så glad i rødvin jeg da.. Fant forresten utav det jeg bablet om her lenger oppe, og det var at man må slutte å ta hostesaften etter eggløsningen, for det er da slimet kan bli for tynt når egget skal feste seg. Vet ikke om det er sant jeg da, men jeg skal hvertfall slutte etter jeg har fått eggløsning. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå