Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Vet dere om det er sete er like trygt når jeg tar av puta bak hodet? Saken er at mini på 2,5 er så lang at han blir trykt ned i stolen fordi puta går for langt ned i setet. Har prøvd å flytte den opp, men den går jo bare ned igjen. Dette fordi selene går inn i hullene på puta (har selene i øverst hull) og liksom drar puta ned igjen. Han har det ikke komfortabelt og klager selv når jeg setter han inn i bilen. Alternativet er å snu setet til forovervent (noe jeg absolutt ikke har lyst til) og begynne å bruke bilselen. På denne måten kan jeg ta ut selene som sitter i stolen og får flyttet puta lengre opp. Håper noen skjønte hva jeg mente og kan gi meg svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå