Gå til innhold

Noen som har Acta Graco Comfort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om det er sete er like trygt når jeg tar av puta bak hodet?

Saken er at mini på 2,5 er så lang at han blir trykt ned i stolen fordi puta går for langt ned i setet. Har prøvd å flytte den opp, men den går jo bare ned igjen. Dette fordi selene går inn i hullene på puta (har selene i øverst hull) og liksom drar puta ned igjen.

 

Han har det ikke komfortabelt og klager selv når jeg setter han inn i bilen.

 

Alternativet er å snu setet til forovervent (noe jeg absolutt ikke har lyst til) og begynne å bruke bilselen. På denne måten kan jeg ta ut selene som sitter i stolen og får flyttet puta lengre opp.

 

Håper noen skjønte hva jeg mente og kan gi meg svar:)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...