Gå til innhold

gutten min på 2 1/2 "sminker seg" hver morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi steller oss på badet, vil han gjerne ha en pudderkost han også, sånn som mamma, og det får han, så da sminker vi oss litt begge to. Han er strålende fornøyd og synes han blir veldig fin. Det er selvfølgelig ikke sminke på kosten han bruker! ;-)

Men, nå reagerer pappan på dette. Tenkte at det var helt uskyldig jeg, men i går var han hjemme fra jobb og kom inn på badet når vi holdt på og sminke oss. han ble direkte sur! Ville mannen deres blitt sur? Hva synes dere om å la gutten få "sminke seg"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann er litt sånn "gutt er gutt" han også, men gutten vår elsker å pynte seg, og han elsker å kose med håret mitt f.eks. Kan stå og børste det i en halvtime, noe som er supert for meg;-) Jeg lar han få pynte seg, ta klemmer i håret, gjøre det han vil når det gjelder sånt egentlig. Men prøver å styre litt unna når mannen er hjemme.

Han er forresten 5 år:-)

Skrevet

Gutter kommer alltid til å gjøre dette, uansett om de er "guttegutter" eller mer feminine. De speiler seg bare i mor, som er helt naturlig ;)

Skrevet

Min gutt på drøyt to gjør det, og mannen min blir ikke sur. Jeg ser sy han ikke syns det er så søtt og morsomt som jeg syns, men han skjønner at dette bare er en lek og ikke har noe med femininitet å gjøre.

Skrevet

Jeg har en gutt på 1,5 som gjør det samme. Han hermer rett å slett etter alt vi gjør. Og jeg sminker meg jo.. han får en kost han tuller\koser med, og ler når det kiler.. Pappaen bryr seg ikke, for han skjønner at det er kun for herming.. På samme måte som han skal ha vann ihåret etter å ha sett pappaen gjøre det..

Skrevet

Det høres ut som dere har en koselig og avslappet stund på badet sammen. Det er det viktige i dette tenker jeg. At det er sminke han holder på med har han jo ingen bevissthet rundt. Han gjør bare det samme som mamman sin. At pappan blir sur er jo leit, men du kan jo snakke med han om det, så forstår han kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...