Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg skal ha baby om 20 dager, og går og lurer på når jeg skal vaske rundt.. Jeg har hund, så vil ikke vaske for tidlig heller.., men drøyer jeg for lenge er jo risikoen for at det blir sånn halvgjort av mannen også ganske høy. Hva gjør/gjorde dere før babys ankomst?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Jeg hadde termin i slutten av januar i fjor og hadde en skikkelig rundvask før jul som jeg alltid pleier å ha. Vi har også hund så det ble litt vasking helt frem til lille kom.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Den såkalte nedvasken hadde jeg i oktober. Nå har jeg gått litt grundigere til verks i dag enn den vanlige helgevasken, står igjen noe, type skap og skuffer på kjøkken. Så blir det å vedlikeholde med å være flink med støvsuger og tørk av gulv og flater. Er 11 dager igjen her om ikke noe skulle skje før. Etter fødsel så blir det nok å bare prøve å få mannen til å ta tak hehe.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Takk for svar=) Da skal jeg bruke neste uke på å vaske.. HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Begynte i dag. I fjor hadde jeg termin i begynnelsen av desember. Vasket helt frem til termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå