Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg pynter med blomster og lys i førjulstida. Som ikke begynner før om to uker... Før den tid prøver jeg å pynte med å ha det rent og ryddig, men lykkes ikke helt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg har lilla duker, adventsstake og lilla blomster, og så henger jeg opp julekuler med lys i i vinduene.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 adventsstjerna og den med 7 lys på kommer opp i vinduet samt adventslys og lilla stearinlys
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 I førjulstida = adventstida, har vi lys i vinduene og noe utebelysning. Pynter gjør vi til jul, om kvelden lillejulaften. Jula begynner julaften kl 17.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Jeg pynter i disse tider med masse kubbelys og litt engler (gulhvite med gull i) Går egentlig i litt sølvpynt Jeg har røde lys til advent for jeg er ikke komfortabel med lilla pynt. Er kanskje litt utradisjonell sånn, men vi har det veldig hyggelig med røde farger lenge. Er ikke sånn som har masse krimskrams da. På stuebordet nå er det et stort lysfat i sølv med masse forskjellige lys i hvitt og sølv. På spisestuebordet er det en hvit løper med et avlangt dekorfat i sølv med 3 fine glass med brun sand i med røde fake rognebærkvister i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå