Lovemychild Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Bare til info så har du faktisk rappet mitt nick.....
Babyønske �� Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Det er dyttet opp en del gamle innlegg her de siste dagene. Så kan være at du faktisk leser noe du selv har skrevet, men ikke husker.... For to helt like nick er vel ikke mulig å ha her inne?
Anja Annonym Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Hihi... Du snakker til deg selv! ------------ Hihi... Nei, det er du som snakker til deg selv!
Anja Annonym Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Eller var det jeg som snakka til meg selv??? Husker ikke....... Men, uansett, poenget er at pga dårlig sikkerhet, dårlige rutiner og genrelt dårlige sider her på dib og bim, så er det fritt frem for herping av nick...... Og hvor mange det er som er tøff i trynet her?? I hvert fall en fem seks stykker.........
TøffiTrynet☠ Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Stilig! Så flink du er som kan kopiere nicket mitt altså... Poenget mitt til hi var uansett at om hun hadde tatt seg bryet med å trykke på sitt eget nick i den andre tråden, hadde hun sett at det var hun selv som skrev.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå