Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg skulle på vår andre mekling for en ukes tid siden, og satte meg ned og ventet, faktisk i nesten 40 minutter, men ingen dukker opp. Verken mekler eller bf kom til avtalt tid, enda vi skrev opp denne avtalen allerede ved vår første mekling, som var for om lag 4-5 mnd siden. Hva skal jeg gjøre nå? Avtale ny mekling selv? La de kontakte meg, eller? Hmm..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Ring selv. Mulig han aldri skreiv det opp - og har glemt av hele saken.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Greit nok med mekleren, men hva med faren? Han burde da huske dette selv, eller? Må hele tiden minne han på legekontroller, timer til ditt og datt.. Er det ikke hans eget ansvar? HI.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Klart det er. Men da er det man må spørre seg om målet er at han skal glemme det - for å få en dårligere sak(?), eller vil du han skal huske det, slik dere kan finne ut av det dere skal finne ut av.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Jeg ville nå ha kontaktet megleren og spurt hvorfor han ikke dukket opp til en avtale. Det er jobben hans og om han var syk eller annet skulle han ha sørget for at de "klientene" han har den dagen ble varslet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå