Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg har blitt lesehest etter at jeg gikk ut i permisjon:-) Trenger tips. Er "alt lesende".
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Idas dans - google den... tårene spruter fra jeg åpner boka til jeg lukker boka.. veien til karlsvogna.. der spruter tårene også
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Engelen på det 7 trinn Ja, så men Frank McCourt som har skrevet dem. Lo og gråt om hverandre. Skriver om livet sitt, fantastiske bøker.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Jo Nesbø er selvsagt. Lee Childs er også en fantastisk skribent. Start på 1 bok og høvle deg gjennom de 7 jeg har lest. Krim det også.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Tusen strålende soler, drageløperen og morgen i jenin er uvurderlige bøker! Anbefaler dem på det varmeste:) Hilsen en lesehest
2tal Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Jeg elsker bøker! Her er noen av mine favoritter i farta: En bønn for Owen Meany -John Irwing En by som Alice -Nevil Shute Den hemmelige historien -Donna Tartt (krim/spenning) Kineseren -Henning Mankell (krim) Kim Novak badet aldri i Genesaretsjøen -Håkan Nesser (krim) Vindens skygge - Carlos Ruiz Zafón Åndenes hus - Isabel Allende
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #10 Skrevet 25. november 2011 Mine favoritter: Vinterbarn - Dea Trier Mørch Pinnsvinets eleganse - Muriel Barbery De 4 bøkene om Julie - Anne Karin Elstad Trilogien om Kristin Lavransdatter - Sigrid Undset Og så leser jeg en del krim, men de blir sjelden slike favoritter som jeg leser om og om igjen. Henning Mankell, Åsa Larsson, Camilla Läckberg og Agatha Christie ( best på engelsk!) er verd å bruke tid på.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #11 Skrevet 25. november 2011 Signerer "Den hemmelige historien" og "En by som Alice"!! Og legger til "Den tidsreisendes kvinne" (ikke legg den fra deg selv om de første sidene er litt forvirrende) og "Noen kjenner mitt navn" :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 En av de beste bøkene jeg har lest denne høsten er Reisen hjem av Lori Lansens. Du blir kastet brutalt inn i livet til en liten jente som blir mishandlet fysisk og psykisk av både mammaen sin og hennes kjærester. Men så reiser mamma fra jenta og hun blir boende hos en 70-år gammel ensom nabo. De utvikler et nært vennskap og annenhvert kapittel får du tilbakeblikk og livshistorien til den gamle damen som har opplevd lykke, tragedier, sorg, spenning osv gjennom livet sitt. Samtidig får du følge denne lille forlatte jenta som kjemper på skolen, med venner, bli mobbet, fryst ut osv. Lettlest samtidig som den er utrolig fengende og gripende. Anbefales på det sterkeste. http://bokelskere.no/bok/reisen-hjem/283992/
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #13 Skrevet 25. november 2011 jeg leser nesten bare krim...og bøker som karen slaughter har skrevet er bare helt fantastiske. Kan ikke legge de fra meg. Ville anbefalt og lest den boka som kom ut først for de bygger litt på hverandre men er avsluttende for hver bok. Samme personer i bøkene da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå