Gå til innhold

jeg spiste opp ene ungens kalender :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde fått smartiskalender av bestemora... Jeg ble super-kjesken og spiste den.

Nå må jeg erstatte den med en ny... Håper jeg finner en!!

Hvor dårlig mor er jeg på en skala???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, du er bare søt <3

Du finner garantert en ny vet du, løp og kjøp ;)

Skrevet

Haha! Du er en god mor som har reddet sønnen fra Karius og Baktus!

Skrevet

Hahaha, godt å høre!

Men litt synd når bare den ene ungen får kalender :/ Det kommer til å bli en lang desember...

hi

Skrevet

Eh, synd når bare den ene ungen går kalender? Du kjøper ny i morgen. Er på så og si alle dagligvarebutikker:-p

Skrevet

Dersom du ikke erstatter den, syns jeg det er dårlig, men det fins mange av dem i butikkene enda.

Og det er enda 6 dager til 1. desember. Kjøp ny, du

Skrevet

Hahahaha! Høres ut som noe sukkerjunkien jeg kunne gjort bare desperasjonen hadde tatt meg:P

Skrevet

Hehe, SELVFØLGELIG skal jeg erstatte den. Men jeg MÅ liksom finne akkurat samme kalender da broren har helt lik, og slik at bestemora ikke finner ut at jeg spiste den hun hadde kjøpt.. Hehe, huff huff..

Helt elendig å ha sjokoladekalender i hus!

hi

Skrevet

Kan du ikke la dem åpne luker annenhver dag?

Skrevet

Du spiser opp den andre også, så det blir rettferdig! :)

Skrevet

21.13 God ide :) Men må si jeg er farlig redd for slosskamp hver morgen da.. Spesielt siden dattera i hus har en egen kalender...

hi

Skrevet

Haha!! Nå måtte jeg le ;)) Syns jeg ser en som momser i seg en hel julekalender ;)) Du er nok ikke den første som har gjort det ;)

Skrevet

Får ta den andre i morra da.. og den tredje på søndag, for nå er jeg kvalm :(

hi

Skrevet

Hvordan er de smartieskalenderene? Inneholder hver luke en liten eske/pose med noen smarties oppi eller?

Skrevet

Da er vi to. Har desverre gjort akkuratt det samme. Fikk såå lyst på sjokolade mens vi satt og så på Fantorangen.

Men jeg var nok enda litt kjipere enn deg. Han fikk vel 3 biter, resten spiste jeg opp:/

Han er bare 19 måneder da så jeg spiste mine biter omtrent like kjappt som han da....

Skrevet

hver luke hadde sjokoladebit med to tre små smartiser i!

hi

Skrevet

Hehe.. godt å vite at jeg ikke er aleine!! Jeg spiste HELE kalenderen jeg da.. bare meg!

hi

Skrevet

Smartis-kalender får du tak i på mange dagligvareforretninger.

Synes det virker som du har litt dårlig selvkontroll/selvdisiplin. Men det er det visst mange som har ifølge FB-statusoppdateringer til venner av meg: "Har spist 1kg godteri, angrer :(" "Har stappet i meg tre sjokolader og to poser potetgull, stakkars stakkars meg" osv.

Om du ikke faller for fristelsen men klarer å ha sjokolade osv i huset uten å måtte spise det får du mye bedre selvfølelse og blir mer fornøyd med det selv. Verdt et forsøk ;)

Skrevet

No stress! Det har jeg gjort flere ganger...Har endelig lært av tidligere feil og kjøper en ekstra til meg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...