Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 I går våknet jeg til kløe i underlivet, og det første jeg tenkte var, sopp! Litt utover dagen fikk jeg smerter nede i magen. Tenkte at det kanskje var en sen eggløsning. Men i dag ble smertene verre, og på ettermiddagen ble de plutselig mye verre.. Det var kun vondt helt nede på høyre side, og så strålte det ned i lysken. Kunne ikke sitte meg ned og ikke løfte foten opp. Smertene ble ganske intense i noen minutter før de forsvant. Etter dette har jeg bare hatt en rar følelse i magen og murringer. Tenkte at det kanskje kunne være en cyste som sprakk. Noen som har opplevd noe lignende? Og kan kløen og smertene ha noen sammenheng?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå