Gå til innhold

Dagens IDOLTR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem heier dere på? Og hvem syns dere skal ryke i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg heier litt på Vegard hehe... Ellers har jeg ikke like mye til overs for hverken isak eller jenny. vet ikke helt hvorfor da men. kan ikke sette fingeren på det.

Skrevet

Jeg heier på Jenny!

Jeg er fortsatt sjokkert over at Vegard i det hele tatt er med (og ikke Alf Johannes), så jeg håper han ryker ut nå.

Skrevet

Jenny er veldig flink, men hvorfor i huleste får hun alltid synge sist eller nest sist?? Er ikke det en smule urettferdig overfor de andre deltakerne??

Skrevet

Den skjønte jeg ikke... Hvorfor er det urettferdig?

Skrevet

henrik er en ren ironi å se på uff

Skrevet

Heier på Kirsti og på Jenny. Isak har jeg aldri hatt sansen for. Han må bare ryke snart.

Vegard er... tja... helt ok. Henrik liker jeg. Han er litt utenom det vanlige og jeg liker stemmen hans selv om han ikke alltid velger de beste låtene.

Skrevet

Greit at du synes Henrik er ren ironi å se på, men fy søren for en stemme han har. Jeg synes han har en så fantastisk stemme, så jeg klarer faktisk å overse at han er spesiell i klær og sminke!

Skrevet

nei, fy faen stemmen hans er direkte ekkel. sorry meg men jeg har IKKE sansen for verken stemmen eller måte han bruker kropp og ansikt på..eneste med preg på stemmen som er typisk norsk og kjedelig er jo lille vegard

Skrevet

Fordi det nesten alltid er de som synger sist som får flest stemmer:) Favorittene plasseres derfor ofte til sist, for å sikre seg at de går videre.

Skrevet

Jenny og Isak inn.

Vegard og Henrik ut!

Kirsti tja...

Skrevet

Heia JENNY! Hun er RÅÅÅ!:D

jeg håper Henrik eller Isak ryker...

Skrevet

Jeg synes Marion Ravn skal stemmes ut i dag!

Skrevet

eneste med preg på stemmen som ikke er typisk norsk og kjedelig*

Skrevet

jeg tror vegard ryker, men håper henrik må gå..

Skrevet

Heia Jenny og Kirsti! Vegard begynner å bli kjedelig.. Henrik er bare midt på treet. Isak har jeg ikke hatt sansen for før, men akkurat i dag synes jeg faktisk han var dritbra!

Heier fremdeles på Fredrik da... ;-)

Skrevet

He he, ja jeg stemmer også fremdeles på Fredrik :-D

Skrevet

jeg håper virkelig isak går idag. skjønner virkelig ikke hva alle ser i han

Skrevet

Heier på Henrik og Jenny! De er de eneste igjen med særpreg. Digger at Henrik er så tøff, og tør å være sær og annerledes. Det er ganske tøft av en 17-åring + at han synger spesielt og bra! :) Meeen, jeg må si meg enig med de over: Heier fremdeles på Fredrik!

Vegard må jo snart gå ut. Er liksom litt singstar over det hele. Han viser liksom ikke at han har noen musikksmak, talent eller glød med det han driver med. Han kan jo gå tilbake på gutterommet og late som han er rocker fordi han kan litt AC/DC og Springsteen...

Skrevet

Jeg heier også på Jenny.

Og hadde Alf JOhannes som favoritt fra første øyekast, men hva i huleste skjedde? Så han ikke mer, og skjønner ikke hvorfor han ikke gikk videre.

Har jo tydeligvis ikke vært god nok, men huff så kjipt.....for meg.....;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...