Gå til innhold

ultralyd i dag!


mer enn bare mor

Anbefalte innlegg

og alt stod bra til, og hun fant frem til termin 24.april (men satte terminen til 25.april siden det var det jeg fikk på tidlig UL da jeg var 10 uker på vei... noen som vet hvorfor? trodde det var den ordinære UL de gikk etter jeg... Men uansett - er jo bare en dag så har jo ingen betydning..)

 

jordmor var kjempeflink, og jeg følte jeg var der i en evighet! mye lenger og mye mer grundigere enn med førstemann! kjekt! Vi fikk sett den lille gutten vinke, mange fine bilder (7stk) og fikk sett han i 3d også! kjempegøy!

 

Så da blir den en gutt til her i huset!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er så godt når man blir tatt godt vare på - at de skjønner hvor viktig det er for hver enkelt.

Vi var også på ultralyd i dag og vi fikk også god hjelp. Ble bare et par bilder ta frøkna ikke ville posere noe særlig....Ja det blir jente på oss da. Gleder meg stort til det da vi har en gutt fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også på ultralyd samme dag som dere. Det var ei som var under opplæring der da. Så de trykka magen min "flat" i nesten en time med dette ultralydapparatet. Det ble rett og slett for mye.

Menmen... da fikk vi i alle fall bekreftet flere ganger at det er en liten gutt vi skal ha. :) Kjempekjekt det!

Så i går handla jeg min første ting til babyen. En body :)

Har dere andre handlet noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...