Gå til innhold

Hva synes du om navnet Olivia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ok navn. Ingen favoritt her hos meg

Skrevet

Jeg forbinder det med dama til Skippern:)

Skrevet

Fint navn syns jeg :-) Veldig mye bedre enn alle hjemmesnekra navnene som florerer for tiden.....

Skrevet

Kjempefint! Babyen i magen skal hete det hvis det er en jente :-)

Skrevet

kjedelig, er vell det mest populære navnet pr tiden på jenter.

Skrevet

Jeg liker det ikke, skjønner ikke at det er så populært som det er for det finnes jo ikke pent.

Skrevet

NYDELIG :) det ville jeg vesla skulle hete, men sambo var ikke enig :P

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint! Er det så populært altså? Ingen av småjentene jeg vet om heter det i hvert fall..

Skrevet

Jeg kan ikke fatte at det er så populært - det er jo så lite pent.

Skrevet

Nydelig! Står høyt opp på lista her! :D

Skrevet

Det er øverst på lista i å over brukte navn på babyer. Så jeg ville aldri brukt det.

Skrevet

Minner meg om oliven og aldri likt det, et utenlandsnavn som ikke tar seg godt ut på norsk.

Skrevet

Fint navn, men er i ferd med å bli veldig oppbrukt ja. Er nok den nye Emilie om noen år. - som forøvrig også er et pent navn men kjedelig når 3 i klassen heter det.

Skrevet

Syns det er kjedelig navn. Altfor pop. liker ikke navn som er på ti på topp listen. Det blir for mye

Skrevet

Synes det er kjempefint, og kunne brukt det på mitt eget barn. Det er feminint og fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...