Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Helt ok navn. Ingen favoritt her hos meg
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg forbinder det med dama til Skippern:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Fint navn syns jeg :-) Veldig mye bedre enn alle hjemmesnekra navnene som florerer for tiden.....
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Kjempefint! Babyen i magen skal hete det hvis det er en jente :-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 kjedelig, er vell det mest populære navnet pr tiden på jenter.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Jeg liker det ikke, skjønner ikke at det er så populært som det er for det finnes jo ikke pent.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #11 Skrevet 25. november 2011 NYDELIG det ville jeg vesla skulle hete, men sambo var ikke enig
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 Jeg synes det er veldig fint! Er det så populært altså? Ingen av småjentene jeg vet om heter det i hvert fall..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #14 Skrevet 25. november 2011 Jeg kan ikke fatte at det er så populært - det er jo så lite pent.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #15 Skrevet 25. november 2011 Nydelig! Står høyt opp på lista her!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #17 Skrevet 25. november 2011 Det er øverst på lista i å over brukte navn på babyer. Så jeg ville aldri brukt det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #18 Skrevet 25. november 2011 Minner meg om oliven og aldri likt det, et utenlandsnavn som ikke tar seg godt ut på norsk.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #19 Skrevet 25. november 2011 Fint navn, men er i ferd med å bli veldig oppbrukt ja. Er nok den nye Emilie om noen år. - som forøvrig også er et pent navn men kjedelig når 3 i klassen heter det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #20 Skrevet 25. november 2011 Syns det er kjedelig navn. Altfor pop. liker ikke navn som er på ti på topp listen. Det blir for mye
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #21 Skrevet 26. november 2011 Synes det er kjempefint, og kunne brukt det på mitt eget barn. Det er feminint og fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå