Gå til innhold

Hva spiser du nå? :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat spist hjemmelaget pizza og drukket julebrus til.

 

Har litt potetgull og en pose med julesjokolade som venter på meg:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ingenting, men lurer på om jeg ska reise meg å hente en klementin...

Skrevet

Julebrus og sjokolade med hasselnøtter inni fra den lille nøttefabrikken:-)) nam nam!! Og skal ha meg litt fruktaslat senere:)

Skrevet

Popcorn som jeg har poppet selv på ovnen. Ananansjus til drikke.

Skrevet

Sjeva md leverpostei og majones, luksus haha :P

Skrevet

Fortsatt mett etter pizzamiddagen, men koser meg med et nydelig glass rødvin:)

Skrevet

gravde akkurat fram en DIIIIIGER busemann! :D

Skrevet

Ååååh, hvor kjøper du pærebrus hen? :)

Elsker alt med pære.

 

Jeg spiser supersalt lakris og drikker farris bris. Og litt Bergene Melk ;)

Skrevet

Her på Sunnmøre får man pærebrus(fra Oskar Sylte i Molde) i alle butikker :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...