Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg har akkurat spist hjemmelaget pizza og drukket julebrus til. Har litt potetgull og en pose med julesjokolade som venter på meg:-)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Absolutt ingenting, men lurer på om jeg ska reise meg å hente en klementin...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Julebrus og sjokolade med hasselnøtter inni fra den lille nøttefabrikken:-)) nam nam!! Og skal ha meg litt fruktaslat senere:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Popcorn som jeg har poppet selv på ovnen. Ananansjus til drikke.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Sjeva md leverpostei og majones, luksus haha
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Fortsatt mett etter pizzamiddagen, men koser meg med et nydelig glass rødvin:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #11 Skrevet 25. november 2011 gravde akkurat fram en DIIIIIGER busemann!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 Ååååh, hvor kjøper du pærebrus hen? Elsker alt med pære. Jeg spiser supersalt lakris og drikker farris bris. Og litt Bergene Melk
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #15 Skrevet 25. november 2011 Her på Sunnmøre får man pærebrus(fra Oskar Sylte i Molde) i alle butikker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå