Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Selv om det er en god stund til terminen med nummer to enda sitter jeg og tenker på dette med prevensjon. Jeg er ung alenemor, og kommer fortsatt til å bli det etter fødselen, men vil absolutt IKKE sette meg inn i den situasjonen å bli gravid med en tredjemann, så tenker det er best å starte opp med prevensjon selv om jeg ikke er i noe forhold. Men jeg vil gjerne ha noe som varer lenge. P-piller klarer jeg ikke huske på å ta. Jeg vil ikke ha noe som gjør at jeg blør mer og får mer smerter, eller som kan gi andre besvær. Noen som kan gi meg sine erfaringer med de forskjellige typer prevensjon?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Hormonspiral skal være like trygg som sterilisering. Jeg bruker dette nå og er kjempefornøyd. Eneste jeg merker til den er at jeg har gått fra å ha monsterblødninger og store smerter ved mens, til å knapt nok trenge truseinnlegg og bare murre litt i ryggen noen timer den ene dagen. Herlig! Kan absolutt anbefale denne. Ikke noe som må huskes eller noe.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Hvorfor steriliserer du deg ikke, alva? Eller mannen din? Ikke ment frekk altså..Bare lurer siden 4.mann var uplanlagt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå