Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Var på ul for ca 2 uker siden pga at jeg skulle finne ut hvor langt jeg var på vei siden jeg var blitt uplanlagt gravid. Fikk beskjed at dette ikke var noe normal graviditet..mest sannsynlig graviditet som har vært eller xu..Har tatt 3 blodprøver med 2 til 4 dager mellomrom og alle har vist fin og normal hcg stigning. Fikk da time til ny ul på privatklinikk tirsdag til uken. Saken er at jeg har hatt periodevis vanvittig vondt i magen den siste uken..dette blir bare verre, spesiellt på natta. Smertene føles som veldig vonde menssmerter og nå har jeg begynt å kjenne det i korsryggen. Hva ville dere ha gjort??
Gjest ->>- Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg ville ha kontaktet fastlegen på dagtid, men når du først har vært tåpelig nok til å gå med dette i flere dager for så å vurdere legevakt en fredag ettermiddag, så... ja, du bør kontakte legevakten. Ved mistanke om exu og kraftige magesmerter er det for lenge å vente til over helgen med en sjekk.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Helt enig med pila, du burde ringt fastlegen på dagtid i dag. Men nå er det lenge til fastlegen er åpen igjen, så da må du nesten ringe legevakten. Mange som har både menssmerter og mageknip i begynnelsen av et svangerskap, men sinnsyke smerter i underlivet er ikke normalt.
#Ariadne# Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 er det vondere enn mensmurringer burde du absolutt ringe og høre med dem på legevakta. lykke til=) håper ikke du får dårlige nyheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå