Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Er det noen som har byttet fornavn på sin lille? Altså først gitt et navn, senere angret og deretter byttet? Er usikker selv her......;(
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Nei, men jeg hadde en periode der jeg angret fryktelig på navnevalget vårt, og vi diskuterte frem og tilbake om vi skulle bytte. Vi var fryktelig uenige, og endte opp med at vi ikke skulle gjøre det. Så jeg har lært meg å leve med navnet (nå er hun snart 4 år).
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Ok. Er du fornøyd med det nå, eller angrer du at du ikke gjorde noe med det når du kunne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå