Gå til innhold

Bytte fornavn.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har byttet fornavn på sin lille? Altså først gitt et navn, senere angret og deretter byttet?

 

Er usikker selv her......;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg hadde en periode der jeg angret fryktelig på navnevalget vårt, og vi diskuterte frem og tilbake om vi skulle bytte. Vi var fryktelig uenige, og endte opp med at vi ikke skulle gjøre det. Så jeg har lært meg å leve med navnet (nå er hun snart 4 år).

Skrevet

Ok. Er du fornøyd med det nå, eller angrer du at du ikke gjorde noe med det når du kunne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...