Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 ... kan lillebror hete Niklas da?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Lillebror kan hete det du ønsker at lillebror skal hete ;o)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Ville personlig droppet Niklas siden det har samme endelse som Lukas. Niklas er dessuten et rampenavn.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Ja, det kan han Men de er litt like. Uansett, jeg kjenner verdens søteste Niklas.. Han er ingen ramp! )
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 ...det er forsåvidt Lukas også Lukas, Isak, Markus, Liam, Adrian, Mathias, Oliver, Jonas... Rampenavn hele gjengen.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Er redd at navnene kan være litt like... Min Lukas er ingen ramp og det skal jeg sørge for at en eventuell Niklas ikke heller blir
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Hva har det med saken å gjøre at broren heter Lukas egentlig..? Nicolay er bedre:) Niklas gir meg brekninger.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 Det har noe med saken å gjøre fordi jeg lurer på om navnene er for like. Nikolay er ikke bedre, hvis jeg skal uttrykke meg som deg, så gir Nikolay meg brekninger!
malingus Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 Når storebror heter Lukas... kan du kalle lillebror nöyaktig hva du vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå