Gå til innhold

Når storebror heter Lukas...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... kan lillebror hete Niklas da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillebror kan hete det du ønsker at lillebror skal hete ;o)

Skrevet

Ville personlig droppet Niklas siden det har samme endelse som Lukas. Niklas er dessuten et rampenavn.

Skrevet

Ja, det kan han :) Men de er litt like. Uansett, jeg kjenner verdens søteste Niklas.. Han er ingen ramp! :))

Skrevet

...det er forsåvidt Lukas også ;)

 

Lukas, Isak, Markus, Liam, Adrian, Mathias, Oliver, Jonas... Rampenavn hele gjengen.

Skrevet

Er redd at navnene kan være litt like... Min Lukas er ingen ramp og det skal jeg sørge for at en eventuell Niklas ikke heller blir ;)

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre at broren heter Lukas egentlig..?:P

Nicolay er bedre:) Niklas gir meg brekninger.

Skrevet

Det har noe med saken å gjøre fordi jeg lurer på om navnene er for like. Nikolay er ikke bedre, hvis jeg skal uttrykke meg som deg, så gir Nikolay meg brekninger! ;)

Skrevet

Når storebror heter Lukas... kan du kalle lillebror nöyaktig hva du vil! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...