Gå til innhold

Hvor mye pynter du til advent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter kun frem adventsstaken og henger opp stjerne i vinduet.

Skrevet

Jeg har ikke stjerne i vinduet, men noen sølvkuler så disse henger jeg på plass. Adventstaken med lys i må på bordet (men jeg kjører hvite lys og ikke lilla),,, ellers så er juletrekalenderen på plass og alle kakeboksene står klar slik at det bare er til å fylle dem.

Er ikke så veldig gla i myyye rød pynt til jul og heller ikke lilla/rødt til advent, men har en del engler og hvite hjerter o.l. som jeg pynter med. Dette blir nok hengt opp iløpet av den første uka.

Juletre kommer på plass den 23 desember:)

Skrevet

Adventstakene og julestjernene kommer opp, men noe mer enn det pynter jeg ikke i forhold til advent. Lilla har jeg veldig sjeldent det også, det eneste lilla som er her er evt lysene i adventstaken som en sjelden gang er lilla.

Men julepynten kommer opp etterhvert. Vi skal vist finne det frem i morgen sier ungene, så da tenker jeg huset er julepyntet i morgen kveld. Ungene som pynter her i huset, jeg har bare vaskejobben.

Skrevet

Englespill (tradisjonell liten messinglysestake med fire små hvite "juletrelys" som får engler til å danse rundt og lage lyd) er vår adventstake. Ikke noen annen julepynt, men litt telys rundt omkring :)

Skrevet

kjøkkenet blir pyntet i rødt. rød stjerne i vinduet, røde duker og neoen små nisser.

i stua har jeg advensstake med lilla lys og stjerne i vinduet. thats it=) har en del pynt i lilla fra før, puter, teppe o.l, så er lilla og adventsfint=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...