Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 kan man lære seg å like det? Jeg har dårlig erfaring men en ny kjæreste som er ganske opptatt av det... gi det en ny sjanse eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Hvis du vil bli pult i ræva så kan du jo gi det en ny sjanse.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg har prøvd noen ganger, men jeg liker det ikke. Så da gjør jeg det heller ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Oj, takk for knakende god hjelp der, første 17.52.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Synest du skal øve deg litt opp selv. Bruke mye glid og en passe stor vibrator og kos deg. Viktig at han karen din bruker mye glid og at dere varmer opp. Du kan snakke med han om det.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Det er viktig å bruke goooood tid på dette med laaangt forspill. Bruke fingre- en etter en for å "utvide" og gjøre klar. med maaasse glidemiddel. Dette kan han gjøre samtidig som han bruker fingre også i vagina mens han stimulerer klitoris md tunga. Du vil bli opphisset og mer avslappet og klar. Vær tålmodige med hverandre.. han mest med dg såklart. Så skal du se at om dere begge bruker tid og dette her så vil det være nytelse
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Er selv veldig skeptisk til analfikserte menn, så jeg hadde bedt ham godta at det ikke ble noe rumpepuling her i gården.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå