Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Har kjøpt Viking Adventure i dag og lurer på om jeg har gjort et smart kjøp..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Disse: http://www.brandos.no/viking/adventure-gtx-78624-1746-fuxiasolv/a41996 bare i lilla
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Samme her. Den kjøpte jeg og. Fordi alle sa det var skoen å ha. I tillegg har hun arvet Nesna lobben som hun bruker innimellom. Fordi de er varm og god. Og gratis.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Du kommer ganske så sikkert til å bli veldig fornøyd med de. Ungene her har hatt mye Viking, noe Timberland og litt Sorel. Har prøvd noen billigsko også, men det er bare bomkjøp.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Til en 2-åring velger jeg så lette og bevegelige sko som mulig. Og da er Ecco klart best. Synes Viking sine er litt varmere, men de små er jo ikke så lenge ut av gangen. Varme sokker gjør susen. Sorel, eller Kamik sin topputgave som jeg bruker, synes ikke jeg egner seg til en 2-åring. For klumpete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå