Gå til innhold

Har du en vinterpose du kan annbefale?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter en god vinterpose til lillegutt:-) Siden han hele tiden stter seg opp ¨å bør det gå an å bruke seler.

 

Noen tips? Evt nettsider..

Ikke negativt om posen er god men også billig..;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk ut going.no.

 

de har termoposer fra 395,-

hull til 5punktsseler men funker fint med annen sele også.

 

det anbefales at man legger et lammeskinn under posen.

 

og et ullteppe til de kaldeste dagene;)

Skrevet

Tuuusen takk for tips! Den er bestilt:-) Ble 499 for den da siden jeg valgte sort:-)

 

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...