Gå til innhold

Har Berit kommet til deg? ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bor du, og hvordan merker du stormen?

 

Jeg bor helt nord i Sør-Trøndelag, helt på kysten. Her blåser det sterkt nå, og det regner/sludder/hagler. Lyset har blinket et par ganger, så jeg er spent på hvor lenge vi har strøm.

 

Ser fra stuevinduet, at sjøen er mye høyere enn normalt også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp.

Bor på kysten av Sunnmøre. Stormen kom i natt, og holder på enda. Har vel ikke vært så ille som jeg først forventet. Noen sterke vindkast innimellom. Regn og haglbyger. Stedet her ligger i le av noen øyer, så er ikke så store bølger på sjøen. Vannstanden ser jeg ikke herfra, men så på et bilde i avisen at det gikk litt over en vei.

 

Vi har ikke bodd i huset her så lenge( vi leier) og det er aldri kjekt med uvær i ukjent hus. Har vært bekymret for noen STORE og gamle trær på baksiden av huset her. Men de har nå stått i hvertfall hundre år og står nok over denne stormen også, får vi håpe.

Skrevet

Så absolutt, bor i Bergen. Her skifter det fra oppholdt til storm på sekunder. Nå blåser det kraftig og har haglet veldig. Tidligere idag var det lyn og torden!

Skrevet

Æ bor i Trondheim (ups, glemte at jeg er innflyttet og ikke snakker trønder). Her har det regnet mye i dag.. Ble klissvåt da jeg var ute å gikk :) Ellers ser det foreløbig greit ut her...

Skrevet

Vi bor litt sør for Harstad (ikke i Lofoten, men en times kjøretur fra Svolvær). Her har det vært en merkelig "stille-før-stormen"-stemning i dag. Nå er det jo mørkt, men før lyset forsvant så jeg at himmelen var helt tiltettet av virkelig svarte skyer. Så tipper at vi får smake litt Berit vi og utover kvelden.

Skrevet

Vi bor i sogn, her blåser og høljer det ned. Skikkelig innevær, men er nok sikkert mye verre ute ved kysten.

Skrevet

Bor på nordmøre og her var det et kraftig lyn for et par timer siden. Etterfulgt av kraftig hagl.

Flere i gaten har fått ødelagt modemet.

Ellers vind, men ikke ekstremt enda.

Skrevet

Jeg bor i Sunnfjord. Det regner mye, men syns ikke vinden er så ille. Er opprinnelig fra samme område som deg HI og jeg tenker det blåser godt der ja!

Skrevet

Hun har vært her til og fra i dag. Lurer på hvordan natten vil bli. Trondheim.

Skrevet

Jepp, bor på ei øy på Helgeland, her er det springflo og vinden har begynt å ta godt tak.. Og verre skal det vel bli. Antar at alle ferger og hurtigbåter legger stillt så blir vi sittende her til vinden løyer.. Meeen, synest det er ganskje kos med uvær sålenge jeg slipper å gå ut:))

Skrevet

Bor i Ofoten og vi venter i spenning. De sier at stormen skal treffe i natt eller i morgen.

Skrevet

Hun var her i går kveld, men ble ikke mer enn 15 min da hun skulle hjem å legge barna.

Skrevet

Har hørt at Berit (53) ble anholdt av sikkerhetspersonalet på Tromsø lufthavn etter mistanke om meteorologisk aktivitet.

Skrevet

Sykt bra de stoppa henne slik hun ikke kan sette i stand mer tull.

 

Men da er det vel offisielt at stormvarslet er avlyst eller?

 

Eller så hører jeg Katla har vondt i magen sin. Lure på om hun snart spyr.

Skrevet

Nei, men så har jeg heller ikke invitert henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...