Gå til innhold

Huff, håper ikke BONUSbarna mine kommer i helga :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk oppmerksomhet nå vel?

Neida, saken er den at vi og dem bor 3 timer unna hverandre. Midt mellom er det en bru. Når det er ruskevær blir brua ofte stengt, ofte over flere timer, fordi den desverre ligger på en veldig utsatt plass. Nå er far og mor i diskusjon om barna skal komme eller ei. For de reiser alene med buss, og vi henter ved den nevnte bruen. Men nå som det er meldt så dårlig vær (vi bor i innslaget til der hvor denne Berit skal treffe), vil jeg ikke at dem skal sendes alene med buss. For det første er jo busser et utsatt mål for vind. Og i værst tenkelige utgang kan vi risikere at brua stenges med dem på andre siden og vi som skal hente på denne. Og da blir de stående og vente, i en buss, på at været kanskje klarner, eller til det blir besluttet å sende bussen i retur, evt fikse drosje så de kommer seg hjem. Liker det ikke, og håper de blir enige om at barna kan komme neste helg heller. Og det er heller ikke noe alternativ å hente dem, for vi risikerer jo å bli stående på feil side av brua, uten overnattingsmuligheter, og med gård og dyr på denne siden som trenger tilsyn og stell.

Det er vakkert her, men ikke alltid like praktisk å bo på en øy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser den. Du får håpe foreldrene kommer frem til samme konklusjon som deg selv.

Skrevet

Hehe, ja nå fikk du hvertfall oppmerksomheten min! Jeg tenkte at de håper sikkert de stakkars barna også:)

Men jeg skjønner deg godt! Naturkreftene skal man ikke spøke med, og jeg håper også at de kommer til enighet om å utsette besøket til det er tryggere.

Skrevet

Nå er bussen gått og de er på vei. Snakket akkurat med det ene barnet og det var ok vær enda der borte, så får vi bare håpe det holder seg rolig til etter kl 19 når de er vel i hus. Da får det bare blåse og storme så mye det vil, for vi skal kose oss inne denne halga =)

Skrevet

Håper turen gikk greit, så dere alle får en koselig helg ;)

Skrevet

Hørtes litt risky ut, håper det går fint. Moren kunne jo fulgt dem på halvdelen av turen om mulig.

Jaja, nå er de vel snart framme, forhåpentligvis.

Skrevet

må bare si at jeg ble postivit overasket av innlegget ditt;)

godt med en bonusmor som bryr seg så mye om bonusbana=) ha en flott helg

Skrevet

Nå er de i seng etter en rolig og tradisjonell tacokveld til tross for litt ruskevær ute. Satser på at det er pent og stille på søndag når de skal i retur.

God helg til dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...