Gå til innhold

Nei og nei, sykt barn idag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...julebord i morgen!! Er så typisk min uflaks! Har gledd meg til dette i månedsvis, har brukt de siste ukene til å shoppe kjole, sminke og sko, og fått fri på jobben! Og nå må jeg sannsynligvis bli hjemme mens mannen reiser :( De reise bort og overnatte på hotell! Hadde gledet meg til hotellhelg med samboeren min! ÅÅÅÅRRRRHHHH!!! :( Har lyst å grine! Håper småen blir frisk til i morgen så jeg får bli med!!!

Måtte bare klage til noen!! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring familie og venner for å prøve å få til barnevakt!

Lykke til :)

Skrevet

Hvordan syk er han? Er det besteforeldre som er barnevakt kan du kanskje høre om de ikke kan være sammen med han uansett.

Skrevet

Vi har jo barnevakt:) Han skal til bestemora si, men å reise fra et sykt barn? Vet ikke... Bestemor er jo kjempeflink, og han eeeelsker å være der, og hun har jo vært borti syke barn før da! Hmmm....

Skrevet

Feber og hoster litt.. Ja kan jo være de vil passe likevel.. Men spørst om hønemor klarer å reise fra et sykt barn..?

Skrevet

Er det bare vanlig forkjølelse er det ikke farlig at mor og far koser seg på en planlagt tur. Mener jeg.

Skrevet

Jeg mener også at hvis det er vanlig forkjølelse som er på gang, og barnet skal til trygge forhold, så kan du reise med god samvittighet!

Vi hønemødre gjør ofte ting veldig vanskelige for oss selv, og hadde nok vært spart for mange bekymringer om vi hadde klart å legge samvittigheten til side iblant.

En kosehelg med samboer er en god investering, så gjør alt du kan for å få det til!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...