Gå til innhold

Nå blir kansje eggdonasjon lov i Norge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som ikke støtter kan da ikke støtte sæddonasjon heller?

Skrevet

På høy tid at dette blir lov.

Skrevet

Jeg føler at fri eggdonasjon blir et slags sci-fi-samfunn. Og tenk hvor dyrt det er... Sædinseminasjon kan man gjøre gratis selv.

Skrevet

Støtter ikke det heller. Kan man ikke få barn så får man adoptere eller bli uten.

Er ingen menneskerett å få barn eller å bli foreldre.

Å tukle med naturen og biologien er ikke noe jeg støtter!

Skrevet

Huff... Jeg hadde ikke klart å vite at jeg har et barn der ute og ikke få truffet det, så jeg er i mot både egg og sæddonasjon!

Skrevet

Jeg er helt imot alle former for donasjon bortsett fra organdonasjon.

Skrevet

Så lenge sæddonasjon er tillatt, så bør eggdonasjon også bli det, men bare hvis det foreligger en biologisk tilknytning via mannen.

Er veldig i mot at det skal være mulig å shoppe både egg og sæd hvor foreldern/foreldrene ikke har biologisk tilknytning.

Skrevet

Er få barn som er frigitt til adopsjon, køene hadde blitt uendelig lange om de som trenger donor hadde adoptert.

HI

Skrevet

Da får man heller endre på adopsjonreglemanget. Det er MANGE barn som trenger ett bedre sted å bo!

Hørt om gjenbruk av naturen hehe... Og ikke produsere nytt HELE tiden!

Skrevet

Og hvem skal forandre på adopsjonsreglementet mener du??

Skrevet

Hvorfor kan vi ikke støtte sæddonasjon og vi ikke støtter eggdonasjon?

Ser du ikke forskjellen i å sprute i en kopp og ha ett medisinsk inngrep?

Skrevet

Og organdonasjon er ok fordi? Man tukler jo enda mer med naturen når man kan drive å bytte ut organer i øst og vest. Egg/sæddonasjon er jo ikke tukling, de samme barna kunne blitt født på samme måte, men av biologiske foreldre, men fortsatt blitt de samme naturlige individene.

Skrevet

På høy tid at det blir tillatt.

JEg kan godt tenke meg å donere mine egg, jeg har ike bruk for dem, jeg har fått de barna jeg vil ha. Så heller gi dem til noen som trenger dem tenker jeg da.

Skrevet

Kor bra :D

Det var på tide, har syntes det er latterlig at kun mannen kan donere, men ikke kvinnen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...