Gå til innhold

Hvordan fortelle en svigermor som ikke vil bli bestemor?


Linn92

Anbefalte innlegg

Jippi, endelig seg det ut til at ting går greit. Jeg er nå inne i mitt 3. svangerskap der de to første endte i spontanaborter.

Det er andre gang jeg er gravid med samboeren min og den første gangen gikk det galt så fort at vi ikke rakk å fortelle det til noen.

Nå ser det ut til at ting går bedre selv om det er alt for tidlig å si det sikkert. Jeg er 8 + 2 og vi har bestemt oss for å vente til julaften med å fortelle noe til våre foreldre (de kommende besteforeldrene). Da vil jeg være 12 + 3. Problemet er bare at svigermor har gjort det ganske klart at hun ikke vil bli farmor enda. Hun mener vi er for ung og jeg vet ikke hvordan vi skal fortelle det til henne.

 

Jeg tenker at jeg må gi henne en eller annen form for gave, slik at det er tydelig at dette er noe vi ser på som positivt.

Noen innspill eller forslag?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De har nydelige "Bestemor"-kopper på Kremmerhuset nå.

Evt. dra på en privat UL, og ramm in UL-bildet til henne.

Hun kan vel ikke bli gretten hvis hun ser bilde av barnebarnet sitt ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, jeg skal mest sannsynlig på UL før julaften grunnet min historikk... gjør jeg det skal jeg helt klart gi de et bilde, hvis ikke får jeg kjøpe et kaffekopp eller en t-skjorte eller babyklær med fin tekst på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...