Gå til innhold

Noen som jobber med "Nuskin"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare tull.

Du må kjøpe en startpakke til 7000kr for å bli med, å så må du stå på som bare juling for å klare å selge nok for å faktisk tjene noe på det.

Såklart er det de som lykkes.

Skrevet

Vnnarane er dei som er i bunnen.

Skrevet

Til de grader.

Var på et sånt møte, og når jeg sa dette hørtes ut som pyramide så forsvarte de det med at de var registrert på den amerikanske børsen, så når jeg spurte om de var i den norske børsen sa de at de kommer dit snart, yeah right..

Skrevet

Jeg vet om den start pakken, men er det ikke slik at man ikke har produkter man selger, men henviser til nettsiden? Verver man flere så får man flere poeng eller noe?

Leste litt på nettet. Er alltid skeptisk til slike ting, så tenkte å høre om det er noen som har erfaringer..

Skrevet

Har du råd til å sløse vekk penger så verse god.

Skrevet

12:28 Her

Dei som starta pyramiden som hover inn pengane.

Skrevet

Den såkalte "startpakken" inneholder produkter som du skal selge videre, altså vareprøver. Så henviser du til nettsiden så det er nå greit, men hvordan tjener du penger? Jo! Du må verve folk inn i ditt "lag", de må selge for å gi deg en viss provisjon og de må verve videre etc, etc.

Pyramide? I forkledning.

Du tjener ikke penger på å ikke selge og ikke verve, selv om de sier at du egentlig ikke trenger å gjøre det.

Du må delta på obligatoriske seminarer som arrangeres overalt i landet for egen regning.

Høres dette ut som noe du faktisk vil legge tid og energi i? Om du har begge deler så hvorfor ikke, men om du er usikker, hold deg unna.

Skrevet

Jeg spør dere fordi jeg er veldig skeptisk, men så er det ei dame som har anbefalt dette og sier det er lett tjente penger og man behøver ikke jobbe mange timer i uka.

Så da lurer jeg på; Hvorfor er det så mange som driver med det hvis det bare er tull?

Skrevet

Okei, forstår ikke helt hva dere prater om ang startpakke og pyramidelignende opplegg? Mulig Nu Skin har noe slikt men man kan da fint kjøpe produktene og slikt uten å være med på noe sånt... eller? De har jo vanlig nettbutikk

Skrevet

Hi her,

Tusen takk for et utfyllende svar. Jeg er veldig usikker på dette, så ser ut som jeg skal holde meg unna;)

Skrevet

Huska ikkje kva det heite men du måtte ut med 4000 kr og så måtte du verve så mangen med samme beløp. Detta var ein stor trend og mangen var heilt ville og skulle tene peng.

Jeg jobba i posten og såg kun 2 persona som heva sjekker. Som tente på det. Og det var dei som kom med det. Men alle vart lova dersom dei klarte og selge det vidare. Etter 6 mnd vart det stille såg ingen ting til detta meir. Og det var mangen som satt med sjegget i postkassa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...